ساختمان اهدایی بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد که بیش از ۵ هزار متر مربع است، نیز احداث شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت مراسم افتتاح ساختمان اهدایی بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد دانشگاه مدیریت با حضور دکتر مصلی‌نژاد رئیس بنیاد فرهنگی مصلی و دکتر انسیه خزعلی، رئیس دانشگاه الزهرا و جمعی از مسئولان افتتاح شد. 

 شایان ذکر است، در این مراسم از کتیبه اهدای ساختمان بازدید و رونمایی شد. در همین خصوص دکتر مصلی‌نژاد ضمن سپاس از جناب دکتر امید، ریاست محترم دانشگاه تهران، دکتر انسیه خزعلی، مقام محترم ریاست دانشگاه الزهرا و حاج آقا خان بیگی، مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، تقدیر به عمل آورد. 

به گفته مصلی‌نژاد در این راستا که چرا دانشگاه‌های دیگر را مورد بازسازی قرار نداده و مدیریت را انتخاب کردیم، عنوان کرد: هر دانشگاهی کادر ویژه‌ای را دارد که شناخت مشکلات و مسائل جامعه و پاسخ گویی و پیدا کردن راه حل برای مشکلات را می‌توان نام برد. 

وی ادامه داد: تصحیح اشتباهات گذشته را شناخت نام گذاری می‌کنیم که این شناخت در دانشکده‌های دیگر مثل: مکانیک، برق و... یا شکل نمی‌گیرد یا کمتر شکل می‌گیرد، ولی این شناخت در دانشکدهٔ مدیریت اتفاق می‌افتد. 

وی در پایان یاد آور شد: جمع بندی این علوم و شیوهٔ استفاده کردن از آنها و راهبری کردن جوانبی که در راه توصیه است، تماما دانشکده‌های مدیریت انجام می‌شود و دانشگاه مدیریت به گونه‌ای باید سامان دهی دهد که با کمترین هزینه بیشترین کارایی را داشته باشد. 

گفتنی است که اساتید دانشکده مدیریت و دانشجویان چه رسالتی دارند و باید نشان دهند که نسبت به دیگران دارای وظایف سنگین تری هستند و باید مسئولیت دانشگاه‌های دیگر را در دانشگاه مدیریت سامان دهد و کار انجام شده را مورد ارزیابی قرار دهند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار