به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، وحیدزاده مدیرعامل سایپا یدک که در جمع مدیران نمایندگیهای منتخب سایپا و مدیران ارشد شرکت چان گان حضور پیدا کرده بود، در سخنانی با اشاره به برخورداری گروه خودروسازی سایپا از شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش، اظهار داشت: شرکت سایپایدک بزرگترین شبکه نمایندگیهای خدمات پس از فروش را در اختیار دارد و همین گستردگی ظرفیت بالایی را برای ارائه خدمات در کل کشور ایجاد کرده است.
وی گفت: گستردگی و پراکندگی نمایندگیهای سایپا در کل کشور، یک امتیاز برای صنعت خودروسازی ایران به شمار میرود که موجب ارتقاء برند سایپا شده است.
مدیرعامل سایپایدک افزود: یکی از قابلیتهای شبکه نمایندگیهای سایپا برخورداری از دانش فنی روز خودرو میباشد، لذا از نظر ارائه خدمات به خودروهای جدید با مشکلی روبرو نخواهیم شد.
وحیدزاده در ادامه با اشاره به گستردگی بازار صادراتی گروه خودروسازی سایپا، اظهار داشت: گروه سایپا محصولات تولیدی خود را به بیش از 20 کشور صادر میکند و سایپایدک نیز به عنوان متولی خدمات پس از فروش، در این زمینه نقش موثری بر عهده دارد به طوری که امروزه خدمات پس از فروش سایپا در کشورهای دیگر، یک مزیت رقابتی برای محصولات سایپا در بازارهای جهانی به شمار میرود.
وی گفت: با توجه به برنامه افزایش تولید و توسعه محصول در سال جاری، شبکه نمایندگیهای سایپا آمادگی دارند همچون گذشته با استفاده از تمام ظرفیتها و قابلیتهای خود بهترین خدمات پس از فروش را ارائه دهند و این ظرفیت برای شرکای تجاری ما فرصت بسیار خوبی را فراهم میآورد.
در ادامه این نشست، آقامحمدی قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا نیز در سخنانی اظهار داشت: توسعه محصول با برند گروه سایپا و استفاده از توانایی داخلی، همکاری با شرکای معتبر جهانی از جمله رنو، کیا و سیتروئن و توسعه همکاری با خودروسازان چینی سه سیاست اصلی گروه سایپا در زمینه توسعه محصول است.
وی افزود: گروه سایپا از این قابلیت برخوردار است که با برندهای معتبر جهان همکاری داشته باشد. کیفیت بالای تولیدات سایپا بیانگر این واقعیت است که سایپا میتواند شریک تجاری خوبی برای برندهای معروف و معتبر باشد.
آقامحمدی گفت: محصولاتی که سایپا با همکاری شرکت چان گان تولید خواهد کرد با قیمت رقابتی خوب و مناسب وارد بازار خواهد شد. علاوه بر این باید این نکته را نیز در نظر گرفت که شرکت سایپا با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی اقدام به انتخاب شرکای تجاری خود مینماید، لذا در محصولات جدید نیز سخت گیریهای لازم اعمال شده است.
پس از سخنان آقامحمدی، "شاو" از مدیران ارشد شرکت چان گان و مسوول فروش و خدمات پس از فروش خودروهای چان گان در ایران، به معرفی محصولات این شرکت برای مدیران نمایندگیهای سایپا پرداخت. "ژو"، قائم مقام مدیرعامل چان گان نیز در پایان این نشست به سوالات مدیران نمایندگیها درباره محصولات این شرکت پاسخ داد.
وی گفت: امیدوارم با تولید محصولات خود در ایران، شاهد موفقیت بلند مدت در بازار ایران باشیم. سایپا از بزرگترین خودروسازان ایران و منطقه خاورمیانه است و همکاری ما با سایپا آغاز یک راه طولانی برای کسب موفقیت است.
قائم مقام مدیرعامل چان گان به کیفیت محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: اطمینان دارم با ورود محصولات ما به بازار ایران، نظر مشتریان نسبت به کیفیت خودروهای چینی تغییر خواهد کرد. به همین منظور با استفاده از نظرات مدیران نمایندگیها سعی خواهیم کرد این محصولات را متناسب با خواستهها و نیاز مشتریان ایرانی روانه بازار کنیم.
لازم به ذکر است شرکت خودروسازی چان گان در جنوب غربی چین واقع شده و تمام سهام آن متعلق به دولت چین است.
انتهای پیام/