مربی تیم ملی جودو گفت: محجوب با مدال‌هایی که گرفته سطح توقعات را بالا برده و به تنهایی تمام فشارها را به دوش می‌کشد.

ناصر قراگوزلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سطح مسابقات گرنداسلم باکو در سطح مسابقات جهانی بود و چون به نفرات برتر جوایز نقدی خوبی پرداخت می‌کردند. بهترین جودوکاران دنیا در آن حضور داشتند. بهزاد محرمی را به خاطرآینده و برای پشتوانه‌سازی جودو به این مسابقات بردیم البته در قد و قواره خودش ظاهر نشد چون او یک جودوکار فنی است و باید بهتر کار می‌کرد.

مربی تیم ملی جودو اظهار داشت: امید تیزتک به حریف روس خودش باخت ولی به نظر من از نظر فنی خوب بود، ملایی هم خوب ظاهر شد و با توجه به حضور نماینده رژیم اشغالگر قدس در رده‌بندری با تصمیم مسئولان فدراسیون ملایی به روی تاتامی نرفت و حذف شد. محجوب را هم برای این‌که در کوران مسابقه باشد به مسابقات باکو بردیم اما از وی انتظار مدال نداشتیم. میدان سنگینی بود ما می‌خواهیم بچه‌ها میدان ببینند تا برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.

قره‌گوزلو در خصوص مرحله بعدی اردوها گفت: از شنبه مرحله بعدی اردوها آغاز می‌شود که در همان روز اول یک مسابقه درون اردویی بین نفرات اول تا سوم که مدعیان کشور در اردو حضور دارند برگزار می‌کنیم و نفراتی که انتخاب می‌شوند در اردو می‌مانند.

وی خاطرنشان کرد: من به آینده جودو امیدوارم. در جودو خلأ ایجاد شده. نفرات خوب جودو مثل آخوند‌زاده، میراسماعیلی از جودو کنار رفتند ولی کسی جایگزین آن‌ها نشده است. در آینده جودو رونق پیدا می‌کند. هنوز بچه‌های فیکس ما برای مسابقه استرس دارند مخصوصا محجوب که به تنهایی تمام فشارهای روی فدراسیون را تحمل می‌کند و به دلیل مدال‌هایی که قبلأ گرفته انتظارات را بالا برده و فشار زیادی را تحمل می‌کند.

ان‌شاءالله در آینده بچه‌های دیگر هم مدال بگیرند تا این فشار روی بچه‌های تقسیم شود. برای آینده هم مسابقات مغولستان و مجارستان را در پیش داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودوکار ، مسابقات ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار