دادگاهی در فرانسه شرکت خطوط هوایی فرانسه را به سبب پیاده کردن یک فعال حامی فلسطین از هواپیمای این شرکت در شهر نیس فرانسه، محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی فلسطین وفا، دادگاهی در فرانسه شرکت خطوط هوایی فرانسه را به سبب پیاده کردن یک فعال حامی فلسطین از هواپیمای این شرکت در شهر نیس فرانسه، محکوم کرد.

به دنبال اقدام مسئولان خطوط هوایی فرانسه به رفتار تبعیض آمیز ضد یک فعال حامی فلسطین در سال 2012  و پیاده کردن او از یکی از پروازهای خود به مقصد تل آویو ،دادگاه تجدید نظر پاریس سه‌شنبه این شرکت را به ارتکاب رفتار تبعیض آمیز  در حق این مسافر محکوم کرد . مسئولان ایر فرانس این مسافر را به این بهانه که اسراییلی و یهودی نیست از هواپیما پیاده کرده بودند.

دادگاه بدوی پاریس پیش از این شرکت هواپیمایی فرانسه را به پرداخت 10 هزار یورو غرامت و  30 هزار یورو به عنوان خسارت به این مسافر محکوم کرده بود. دادگاه تجدیدنظر نیز با تایید این حکم بر خلاف دادگاه نخستین اعلام کرده شرکت خطوط هوایی فرانسه لازم نیست متن حکم صادره را منتشر کند. 

شایان ذکر است در پرواز هواپیمای ایر فرانس در سال 2012 میلادی یکی از کارمندان این شرکت از یک مسافر هواپیما که حامی حقوق مردم فلسطین است پرسیده بود که آیا گذرنامه اسراییلی دارد که پس از پاسخ منفی این مسافر، وی را از هواپیما پیاده کرده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
این دادگاه حزب سوسیالیس ،کومونیست می باشد وآنها هم از نازی ها هیتلر طرفداری می کونند
آخرین اخبار