ساماندهی و بهسازی، توسعه گلزار شهدا بهشت زهرا، اولویت کاری بنیاد شهید است.

سید حسین هادیانی، معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به حساسیت گلزار شهدا بهشت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: تهران بعنوان ام‌القری کشورهای اسلامی است و شایسته است گلزار شهدا بهشت زهرا را در حد نشان جمهوری اسلامی بهسازی کنیم.

هادیانی ادامه داد: اولویت در بهسازی و توسعه گلزار شهدا بهشت زهرا رضایت خانواده شهدا و ایثارگران می‌باشد.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: گلزار شهدا بهشت زهرا 3000 هزار شهید را در خود جای داده که از این لحاظ بزرگترین گلزار شهدا در دنیا می‌باشد.

وی ادامه داد: گلزار شهدا بهشت زهرا (س) سالانه زیارتگاه بسیاری از زائران است ومقامات داخلی و خارجی در مناسبت‌های مختلف در قالب مراسم مختلفی در آنجا حاضر می‌شوند.

هادیانی افزود: یکی از نکاتی که باید در گلزار شهدا بهشت زهرا (س) اصلاح شود، فاصله کم مزارها از یکدیگر است که امکان تردد را برای زائران و خانواده شهدا دشوار می‌کند، آنچنان که یک ویلچری نمی‌تواند به هیچ وجه به مزارهای میانی در قطعات مختلف دسترسی پیدا کند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: برخی خانواده‌های شهدا به سلیقه ومیل شخصی خود، سنگ‌های مزار شهیدان را بزرگ و بلند کرده اند در برخی از موارد نیز شاهد نصب جایگاه‌های عکس بزرگ بر سر مزارها هستیم که عبور ومرور را مشکل می‌کند.

وی افزود: مزار شهدا و بالخصوص گلزار شهدا بهشت زهرا‌(س) محل مقدس و معنوی است که با برگزاری مراسم‌های معنوی در آن بهسازی وهمسان‌سازی بهشت زهرا (س) را حائز اهمیت می‌نماید.

هادیانی تأکید کرد: شهید مال جامعه و همه نسل‌ها است پس جامعه و مردم باید بصورت شایسته از مزار شهدا دیدن کنند تا همواره فرهنگ ایثار و شهادت در کشور زنده بماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهسازی ، گلزار ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار