مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: کرانچار لیست مازاد و بازیکنان مدنظرش برای فصل بعد را به ما داده است.

خلیلیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان مدنظر کرانچار در خط حمله و هافبک هستند که ما سعی می‌کنیم آنها را برای فصل بعد جذب کنیم.

مدیرعامل سپاهان اصفهان در ادامه اظهار داشت: بر طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تمرینات تیم از 25 خرداد آغاز می شود و تیر ماه هم یک اردویی در ترکیه برپا می‌کنیم.

وی درباره سقف بودجه اعلام شده به سازمان لیگ برتر بیان کرد: سقف بودجه ما 27 میلیارد تومان است که رشته‌های فوتبال بزرگسالان، پایه، هندبال، واترپلو، ساخت و ساز، کمپ‌های تیم‌های بزرگسالان جوانان و نوجوانان را شامل می‌شود به هر حال ما سقف بودجه را به هیأت مدیره دادیم تا پس از تصویب به سازمان لیگ برتر ارائه دهیم.

مدیرعامل سپاهان درباره سقف بودجه در لیگ چهاردهم تصریح کرد: به نظرم سقف بودجه می‌تواند مفید باشد چرا که از هم پاشیدگی و از افزایش سرسام آور قراردادها جلوگیری می‌کند.

خلیلیان درباره احتمال دور زدن قانون سقف بودجه توسط برخی از تیم‌ها گفت: من از الآن نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چه بر سر سقف بودجه می‌آید. اما براساس سابقه تاریخی این طرح ناموفق بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: طرح سقف قرارداد در سال‌های گذشته با چالش‌هایی همراه بوده است و امیدوارم امسال طرح سقف بودجه درست اجرا شود.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان عنوان کرد: مسئولان کارخانه فولاد مبارکه اصفهان این پیشنهاد را به مسئولان ذیربط دادند که ساخت ورزشگاه نقش جهان را بر عهده بگیرند.

خلیلیان در ادامه اظهار داشت: شرکت تأسیسات توسعه با کمک معاونت عمرانی کارخانه فولاد مبارکه مراحل نهایی ساخت ورزشگاه نقش جهان را انجام می‌دهند. بازدید اولیه از ورزشگاه  نقش جهان توسط مسئولان انجام شده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت مسئولان هرچه سریع‌تر ساخت ورزشگاه نقش جهان به پایان برسد و بازی‌های ما در آن‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار