درست است که مشکلات موجود در سوریه از دغدغه‌های اصلی مردم سوریه به حساب می‌آید، اما آنها با عزمی راسخ در پی برگزرای انتخابات ریاست‌جمهوری هستند تا مبادا فرصتی استثنایی و یا آرزویی دست‌یافتنی از دست برود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الوطن سوریه،  در اینجا خلاصه‌ای از برنامه‌های چند روز و یا شاید چند سال آینده این ملت تقدیم میگردد:

در حال حاضر ملت سوریه دغدغه‌های زیادی دارد که همه آنها، از بحران موجود نشات گرفته است؛ اولا باید در میدانهای نبرد پیروز شود تا دلش آرام گیرد و بتواند با فراغ بال بیندیشد و تصمیم بگیرد که الیته این امر نیازمند آرامش و ثبات است؛ به پیروزی بسیار امیدوار است، چرا که تجربه سه ساله صبر و استقامت که لازمه میدان نبرد است را به او یاد داده است.

هر نبردی لوازم، اصول، ساختار و استراتژی خاص خود را دارد؛ هر نبرد، هر قدر که کوچک یا بزرگ باشد، بر استراتژی و سرنوشت نهایی سوریه تأثیر دارد.
 
پس بنابراین باید پیروز شود...
 
او در این میدان بارها به پیروزی رسیده و همچنان روند این پیروزیها ادامه دارد؛ گروههای مختلفی اعم از تروریستها، راهزنها، اراذل و اوباش و تکفیریها وجود دارند که علیه دولت سوریه متحد شده‌اند و از جانب بیگانگان، به اشکال مختلف حمایت میشوند.
 
دغدغه‌های ملت سوریه بسیار است، اما این هرگز موجب نخواهد شد که از اراده و حضور خود در پای صندوقهای رأی عقب نشینی کند؛ اوست که رئیس‌جمهور خود را انتخاب خواهد کرد. رئیس‌جمهور کسی خواهد بود که در دل این بحران زندگی کرده است، برای حل آن از تمام وجود مایه گذاشته و با دلسوزی به دنبال فراهم کردن وسایل آسایش مردم بوده است. 
 
مردم سوریه به چنین رئیس‌جمهوری لبیک خواهند گفت، او نیز مثل همیشه به آنها پاسخ خواهد گفت و در میان آنها خواهد ماند؛ در شرایط کنونی سوریه که به چنین رئیس‌جمهوری نیاز دارد، هرگز برای او جایگزینی نخواهد پذیرفت. هر قدر هم که دغدغه‌ها زیاد باشد و بحران فراگیر شود، مردم امید خود را از دست نخواهند داد، بویژه اینکه جز چند روزی تا برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت باقی نمانده است.
 
ملت سوریه بی وقفه به مبارزه خود ادامه خواهد داد و برای زندگی امیدوارانه ، انتخاب خواهد کرد؛ امروز برای فردای خود برنامه ریزی می‌کند تا آینده‌ای روشن و معلوم داشته باشد، ملتی که بشار اسد رئیس آن است، قطعا آینده‌ا‌ی روشن خواهد داشت.
 
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار