معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در جنوب این استان گفت: بررسی ها نشان می دهد اجرای طرح ملی تحول نظام سلامت موجب رضایتمندی مردم شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .،ˈˈنبی بخش داودیˈ افزود : افزایش خدمات بیمارستانها و در مقابل کاهش هزینه های درمان نشانگر توجه دولت تدبیر و امید به سلامت و رفاه مردم است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای دولتی 90 درصد هزینه های درمان بیماران شهری و 95 درصد از هزینه های درمان بیماران روستایی رایگان است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح نظام سلامت در زندگی بسیاری از مردم بویژه آنهایی که در مناطق محروم زندگی می کنند و از هزینه های بالای بیمارستانها رنج می بردند، تاثیرگذاری خوبی دارد.

داودی همچنین با اشاره به برنامه افزایش تخت های بیمارستانی شهرستان ایرانشهر به 900 تخت گفت: در پی سفر ریاست محترم جمهوری به سیستان و بلوچستان، وزیر بهداشت و درمان قول تجهیز مراکز درمانی ایرانشهر را داد.

فرماندار گفت: شهرستان ایرانشهر بعنوان مرکز درمانی جنوب سیستان و بلوچستان به مردم 6 شهرستان حومه نیز خدمات درمانی ارائه می دهد و تلاش خواهیم کرد با توسعه و تجهیز بیمارستان های منطقه خدمات مناسب تری ارائه شود.

داودی همچنین با تعدادی از بیماران بستری و ترخیص شده و همراهان آنها در بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر دیدار و گفتگو کرد و از چگونگی خدمات رسانی به بیماران کسب اطلاع کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.