معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: در 22 اردیبهشت ماه جاری مجلس قانونی را تصویب کرد که به موجب آن دولت اجازه تهاتر با واحدهای تولیدی و صنعتی را ندارد و تهاتر واحدها در قبال بدهی دولت ممنوع اعلام شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، منصور اعتصامی بعد از ظهر امروز در همایش تکریم کارفرمایان کارآفرین اظهار کرد: دولت 70 هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی دارد که عملا با شرایط  بودجه منطقه، مبلغی را برای پرداخت بدهی‌ها نگذاشته است، تهاتر را هم که محدود کردند؛ با این اوصاف صندوق بیمه تامین اجتماعی چطور می‌تواند اعتبارات مناسبی را برای حمایت از واحدهای صنعتی ارائه دهد.

وی ادامه داد: با این شرایط تنها کاری که می‌توان کرد این است که منابع موجود به درستی مدیریت شود و انجام امور به دست متخصصان انجام پذیرد تا در جامعه ثروت تولید شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: تولید ثروت در جامعه ارزشی است که نباید تنها در زبان باشد بلکه باید در برخوردها و رفتارهای ما نمود داشته باشد که تکریم کارفرما یعنی تایید این عقیده و تایید ثروت‌سازی در جامعه و مبارزه با فقر.

وی با بیان اینکه حضرت خدیجه (س) بزرگ‌ترین حامی رسول مکرم اسلام بود که با ثروت سازی خود تاثیرات بسزایی در بنیان شکل پگیری حکومت اسلامی داشت، گفت: نگاه ما به مقوله کارفرمایی نگاه خشک سوسیالیستی و یا نگاه بی‌قید و بند لیبرالی نیست بلکه نگاه ما به سمت و سوی فرآیند تولید و اشاعه فرهنگ تولید محوری در جامعه است.

اعتصامی خاطرنشان کرد: کارآفرینی مفهوم اساسی اقتصاد مقاومتی است و سازمان تامین اجتماعی می‌خواهد ابراز تواضع کند نسبت به کسانی که چرخه تولید کشور را سر پا نگه می‌دارند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تبریز ، همایش ، کارآفرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.