جانشین انتظامی استان ایلام از کشف 51 فقره سرقت در ایلام خبر داد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن سماواتی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان چرداول صبح امروز موفق شدند 3 سارق حرفه‌ای سیم برق را در دو عملیات جداگانه شناسایی، دستگیر و مقادیری

کابل‌های سرقتی را از آنها کشف کنند.

وی دستگیری 3 سارق موتورسیکلت در شهرستان ملکشاهی و کشف 12 فقره سرقت از آنها را از موفقیت‌های پلیس استان در این هفته خواند و گفت: در این مدت همچنین 9 سارق دیگر نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و حضور به موقع گشت‌های پلیس شناسایی و دستگیر شده‌اند.

جانشین انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: 51 فقره سرقت کشف شده بیشتر شامل سرقت لوازم داخل خودرو، سرقت موتورسیکلت،سرقت سیم برق و سرقت منزل بوده است.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر از مردم خواست، برای پیشگیری و جلوگیری از جرم سرقت از خرید اجناس و اموال دست دوم از دوره گردان و کسانی که به صورت غیر مجاز در این حوزه فعالیت دارند خودداری کنند.

این مسئول در پایان با تاکید به نقش پیشگیری در کاهش جرم سرقت، تصریح کرد: مردم بیشترین نقش را در این زمینه بر عهده دارند، چرا که با رعایت چند نکته و توصیه ساده پلیسی می توانند از وقوع اینگونه سرقت‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ایلام ، سرقت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.