درویش پور خاطرنشان کرد:مراکز آموزش عالی رفسنجان می توانند در بحث آزمایشگاهی به صورت قطبی عمل کنند ورفسنجان به لحاظ محصول پسته و استفاده از سموم کشاورزی می تواند آزمایشگاهی داشته باشد و در زمینه کیفیت سموم صاحب ایده شود.
عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس و ناظر مجلس در شورای علوم، تحقیقات وفناوری گفت:مراکز آموزشی از نظر مسائل مدیریتی و برنامه ای مورد بررسی قرار می گیرند و اطلاعات جمع بندی شده در کمیسیون بحث وبه مراکز تصمیم گیری ارسال میشود.
گفتنی است؛اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سفر به استان کرمان وضعیت آموزش و پرورش و آموزش عالی در این استان را بررسی کردند.
انتهای پیام/