مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: اهتمام موکد حضرت امام(ره) به مسئله انتخابات و نمایندگان منتخب/ برنامه کاری امام(ره) در روز اول نوروز، ارائه متن پیشنهادی لایحه وکالت برای بررسی نهایی/ اصلاحات لازم بر روی لایحه صورت گرفت و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اهتمام موکد حضرت امام(ره) به مسئله انتخابات و نمایندگان منتخب/ برنامه کاری امام(ره) در روز اول نوروز

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/2/2280548_703.jpg


امام(ره) هنوز نیامده بودند،‌ ولی طبق قرار روز قبل، هنوز ساعت نه و ربع نشده بود که تشریف آوردند؛ با نشاط تر از روزهای گذشته و متبسم و با قبای نو وارد شدند و به افراد حاضر که در مجموع با دکترها پنج نفر بودیم، چند بار «مبارک باشد» گفتند.


ارتقای توان عملیاتی نیروی زمینی؛ مهمترین هدف رزمایش حیدر کرار و بیت‌المقدس 26

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اصلی‌ترین هدفی که در رزمایش حیدر کرار و بیت‌المقدس وجود دارد ارتقای توان عملیاتی نیروی زمینی ارتش است.


مسئولان به جلسات معنوی بیشتر نیاز دارند

 ما نیاز داریم. هر کدام مسئولیتمان بیشتر است، نیازمان بیشتر است. «آنان که غنی‌ترند، محتاج‌ترند» به این جلسات اخلاقی، به این جلسات معنوی. ...


همایش "دلاوریم" با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود

 مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از برگزاری همایش "دلاوریم" در سازمان بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: این همایش به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، و با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و فاتحان خرمشهر برگزار می‌شود.


ارائه متن پیشنهادی لایحه وکالت برای بررسی نهایی/ اصلاحات لازم بر روی لایحه صورت گرفت
عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در تشریح آخرین وضعیت متن پیشنهادی لایحه وکالت گفت: از آنجایی که لایحه وکالت با سرنوشت وکلا همراه بوده و نوعی خط قرمز حقوقدانان است، بنابراین به منظور جلوگیری از موارد نقض استقلال وکلا، اصلاحات لازم بر روی آن صورت گرفت.


شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران انتخاب شدند

 مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران از برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشگاه خبر داد.


نشست مشترک کمیسیون فرهنگی مجلس با دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی

 نشست مشترک کمیسیون فرهنگی مجلس با دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی و معاونان وی، یکشنبه آینده در محل دبیرخانه شورا برگزار می‌شود.



کاظمی قمی: موج جدید انتخابات در منطقه مطمئنا فراگیر خواهد بود

سفیر پیش ایران در عراق با اشاره به اینکه بلوغ سیاسی مردم عراق بالا رفته است، گفت: موج جدیدی از دموکراسی و انتخابات که در منطقه بوجود آمده ناشی از الگوی مردم‌سالاری دینی ایران است و مطمئنا فراگیر خواهد بود زیرا مردم منطقه نتایج مردم‌سالاری دینی را در جمهوری اسلامی می‌بینند و این موضوع بر مشارکت آنان اثر می‌گذارد.



مشکل بار مالی طرح انتقال پایتخت با حضور وزیر راه بررسی می‌شود

 کمیسیون امور شوراهای مجلس هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی مشکل بار مالی طرح ساماندهی و انتقال پایتخت سیاسی و اداری کشور را بررسی می‌کند.


رزمایش بیت‌المقدس 26 آغاز شد

 رزمایش بیت‌المقدس 26 در منطقه عمومی مرندجاب آران و بیدگل با شلیک موشک‌های نازعات و فجر 5 نیروی زمینی ارتش آغاز شد.


سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر انقلاب در کمیسیون کشاورزی بررسی می‌شود
کمیسیون کشاورزی مجلس هفته آینده پیرامون سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری بحث و تبادل‌نظر می‌کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.