فرمانده نیروی انتظامی درخصوص آمار 18 هزار نفری اعلام شده از معرفی بدحجابان به نیروی انتظامی گفت: تنها نیم درصد از این افراد به نیروی انتظامی معرفی می‌شوند که در واقع از هنجار شکنان هستند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز در صبحگاه مشترک ناجا و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه براساس گفته های یکی از مسئولین سال گذشته 18 هزار بد حجاب به مراجع قضایی معرفی شده اند گفت: طرح این مسئله در یک شورای اجتماعی بوده و نیازی به دادن چنین آماری نبوده است اما قطعاً این آمار نسبت به سال گذشته تغیری نداشته و حتی کاهش داشته که نشان می‌دهد تلاش نیروی انتظامی بر تذکر در محل است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در صد کوچکی از این افراد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند که درواقع هنجار شکن هستند و این آمار در کل کشور و برای یک سال آمار بالایی نیست و در مجموع 5 درصد از این افراد به نیروی انتظامی معرفی می‌شوند که از این تعداد نیز کم‌تر از نیم درصد که سابقه دار نیز هستند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی در ادامه درخصوص اعدام مفسد اقتصادی "مه آفرید امیر خسروی" که صبح امروز انجام شد و تاثیر بازدارنگی این برخورد ها اظهار داشت: قطعاً قاطعیت در برخورد با مفاسدین اقتصادی  بازدارنده و پیشگیرانه خواهد بود و مهم‌تر از آن ساختارهایی است که در برخورد با این جرائم باید اجرا شود.

سردار احمدی مقدم در ادامه درخصوص عدم دریافت یارانه پرسنل نیروی انتظامی تاکنون تصریح کرد: در مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها نیز این موضوع به این شکل بود که این افراد در سامانه عمومی ثبت نام نمی‌کردند تا اسامی آن‌ها محفوظ بماند و با هماهنگی سازمان هدفمندی انجام می‌شد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در این مرحله این موضوع با کمی تاخیر رو به رو شده و منتظر برخی دستورالعمل ها در این زمینه بودند که قطعاً پرداخت خواهد شد./س

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار