امام جمعه موقت سنندج گفت: آزادسازی خرمشهربا وحدت میان تمام نیروهای ایرانی محقق شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، ماموستا حسینی در خطبه های نماز جمعه سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:  وحدت میان نیروهای ایرانی مهمترین و تاثیرگذارترین عامل در آزادسازی خرمشهر بود و این مهم منجر به تحقق این واقعه بزرگ شد.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر فتح الفتوح ایرانی ها در دوران دفاع مقدس بود،افزود: آزادسازی خرمشهر یکی از معجزات الهی بود چراکه در این نبرد تجهیزات نیروهای بعثی با نیروهای غیور و فداکار و ایثارگر ایرانی قابل مقایسه نبود.

وی حفظ ارزش های دفاع مقدس و نشر فرهنگ ایثار و شهادت را نیازمند تلاش بیشتری خواند و بیان کرد:  انتقال این ارزش ها به نسل آینده نیازمند تعامل و همکاری وهمدلی است.

امام جمعه موقت سنندج دربخش دیگری از سخنانش با تبریک سالگرد تاسیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید با درنظر گرفتن توانمندی های موجود در جامعه و شناخت وشناسایی نیازها اقدام به رفع مشکلات استان کنند.

ماموستا حسینی افزود: مردم از نمایندگان خود در مجلس انتظار دارند در راستای توسعه و پیشرفت استان مصوباتی در مجلس به تصویب برسانند و همواره بر اجرای قوانین نیز نظارت  مطلوبی داشته باشند./س
 

برچسب ها: وحدت ، نیرو ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.