سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: بطور قطع رقم قرارداد اسکوچیچ زیاد نبوده است و در نظر دارم رقم قرارداد وی را اعلام نکنم.

حسین ابن قاسم،‌ سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بطورقطع خبر انتخاب " اسکوچیچ" را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد تأیید می‌کنم.

وی در ادامه افزود: قرار ما بر این بودکه گزینه اول ما برای هدایت فولاد "فرکی" با شد اما با توجه به وضع نامساعد جسمانی وی از امر هدایت تیم سرباز زد و متاسفانه شرایط ما را نپذیرفت و عملاً درخواست عدم همکاری با فولاد را مطرح نمود، ما خیلی به وی اصرار کردیم اما فرکی خواهان ماندن در فولاد نبود.

ابن قاسم سپس به وضعیت فرکی پرداخت و عنوان کرد: قرار است روز پنجشنبه یک عمل جراحی بر روی پای "فرکی" انجام شود، پس از انجام عمل وضعیت وی معلوم خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: "فرکی" سلامتی‌اش را در اولویت مهم قرار داده است و شاید هر کس دیگر به جای او همین مقوله را در اولویت قرار می‌داد.

وی سپس در مورد مدت و رقم قرارداد اسکوچیچ تصریح کرد: قرارداد اسکوچیچ با ما یکساله است و اجازه دهید رقم قرارداد را فعلاً اعلام نکنم.

ابن قاسم، در ادامه درخصوص زیادی یا کمی قرارداد سرمربی جدید تیمش بیان کرد: این را بدانید رقم قرارداد اسکوچیچ کم بوده است ولی بعداً اعلام می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به دستیاران اسکوچیچ گفت: نعیم سعداوی و کوروش بختیاری‌زاده دستیاران وی هستند و این سرمربی را در امر هدایت فولاد کمک می‌کنند.

وی سپس با اشاره به وضعیت کرمی و رحمانی درتیم فولاد هم تأکید کرد: عبداله کرمی و بختیار رحمانی همچنان در فولاد هستند و شایعه رفتن آنها به تیم دیگر بی اساس است.

ابن قاسم در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم فولاد با وجود اسکوچیچ بتواند باز هم به مسیر موفقیت خود بیشتر از پیش ادامه دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد ، فرکی ، مقوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار