بیستمین خط کشتیرانی برتر جهان شرکت ون های( wan hail ) چین برای فعالیت دوباره در مجتمع بندری شهید رجائی اعلام آمادگی کرد .


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس دوتن از مدیران منطقه ای شرکت کشتیرانی بین المللی ون های به همراه نماینده این شرکت در ایران با حضور در بندر شهید رجایی با مسئولان این بندر مهم اقتصادی در منطقه خلیج فارس به گفتگو نشستند.

در این نشست درخصوص امکان سنجی حضور دوباره خط کشتیرانی WAN HAI در بزرگترین بندر تجاری ایران بحث و بررسی شد.

"مجتبی خوش نیت" معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این نشست آخرین دستاوردها و توانمندی های فنی و عملیاتی بندر شهید رجایی را در زمینه پهلودهی مناسب به انواع کشتی ها درپایانه های کانتینری بندر شهیر رجائی تشریح کرد.

نمایندگان شرکت کشتیرانی ون های در منطقه خلیج فارس نیز پس از آشنایی نزدیک با ظرفیت ها و پتانسیل های بندر شهید رجایی، از آمادگی این شرکت برای تردد کشتی های لاینر با ظرفیت 6هزار کانتینر به این بندر خبر دادند.

در چهارماه اخیر تاکنون چهار خط کشتیرانی بین المللی ، هایوندایی، هانجین، کاسکو و ون های ، نمایندگانی از گروه های منطقه ای خود را به بندر شهید رجایی برای انجام مذاکره و رایزنی برای حضور دوباره در پایتخت اقتصادی کشور اعزام کرده اند.

مجتمع بندری شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران در فاصله 23 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده و با 4800 هکتار وسعت، از ظرفیت پذیرش سالانه حدود100 میلیون تن کالا برخوردار است.

این بندر بیش از 55 درصد صادرات وواردات و70 درصد ترانزیت بنادر کشور را پشتیبانی می کند ./س
 
برچسب ها: شرکت ، کشتیرانی ، رجایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.