مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی کشورمان طی حکمی، نایب رییس بانوان این فدراسیون را منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی علی نژاد امروز (شنبه سوم خردادماه) در حکمی، شهین نظری را به عنوان نایب رییس این فدراسیون در امور بانوان منصوب کرد.

مراسم معارفه رسمی وی و تودیع خانم کهرنگی نائب رییس سابق فدراسیون روز شنبه هفته آینده، دهم خردادماه با حضور سرکار خانم شهریان، معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان برگزار خواهد شد.

نظری پیش از این 2 سال به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی فعالیت کرده است و از داوران بین المللی این رشته محسوب می شود.

مسوولیت بانوان تربیت بدنی نیروهای مسلح به مدت 8 سال، مسوولیت تربیت بدنی بانوان نیروی انتظامی به مدت 2 سال، مسوولیت ورزش بانوان باشگاه پاس (مجموعه ورزشی دستگردی) و مجموعه ورزشی دانشگاه علوم انتظامی از دیگر سوابق مدیریتی وی محسوب می شود.

در حکم رییس فدراسیون ووشو به خانم نظری آماده است:

سرکار خانم شهین نظری

با سلام؛

احتراما؛ با توجه به تجارب ، مراتب تعهد و سوابق ارزنده سرکارعالی ، بدینوسیله به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو منصوب می شوید.

امید است در سایه توجهات الهی و بهره بری از تجارب خود، بتوانید این رشته موفق را در راستای بهره مندی از کلیه امکانات و استعدادهای موجود یاری کنید تا بانوان ووشوی ایران همچون سالهای اخیر با درخشش در میادین بین المللی عزت و سربلندی بانوان محجبه اسلامی را به اثبات جهانیان برسانند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار