به گزارش
حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، مركز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما اين كتاب را به قلم " حسين مهدوي پارسا " منتشر كرده است.
اين كتاب در 11 فصل جايگاه بصيرت در تحولات اجتماعي، بصيرت ياران اميرمومنان علي (ع) در دوران خلفاي سه گانه، بينش و فرمانبري، صلح قهرمانانه، جهاد و مبارزه، انتقام و پيام رساني، بصيرت ياران امام باقر(ع) و امام صادق(ع) و امام كاظم (ع)، بصيرت ياران امام رضا(ع)، بصيرت ياران امام جواد(ع) و امام هادي (ع) و امام عسگري (ع) و امام زمان (عج) و همراه با برنامه سازان تدوين شده است.
اين اثر در پي آن است كه با بيان شيو هاي روشنگري ياران ائمه (ع) در برهه هاي حساس تاريخ شيعه، دست اندركاران رسانه را در ساخت برنامه هايي با اين موضوع پشتيباني كند و زمينه رواج بصيرت را در جامعه مهيا سازد.
انتهای پیام/ اس