با تلاش متخصصين واحد خطوط نهائي و تکميل نوردگرم، لول سوئيچهاي مخازن هيدروليک B وC در خط کانواير واحد 52 اصلاح و بومي سازي شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،محمدرضاحسامي زاده کارشناس تعميرات برق و اتوماسيون خط کانواير با عنوان اين خبر افزود: در لول سوئيچهاي قديمي به دليل نصب در داخل تانک روغن، در صورت بروز عيب روي سنسور هاي آن مي‌بايست لول سوئيچ از داخل تانک روغن بيرون کشيده مي‌شد تا بتوان سنسورهاي آن را تعويض نمود و لازمه اين کار قطع کردن پمپ هاي هيدروليک و توقف دادن به خط کانواير متصل به خط نوردگرم بود همچنين در صورت معيوب بودن سنسورها به دليل خاص بودن آن بايستي يک لول سوئيچ کامل بر روي کار نصب مي شد.

وي در ادامه خاطر نشان کرد : براي رفع اين مشکل پس از طراحي وتهيه نقشه، شاسي ساخته شد و در بيرون از تانک روغن نصب گرديد و جهت سنجش سطح روغن نيز سنسور مخصوص به اين کار تهيه و روي شاسي نصب، کاليبره و در مدار قرار گرفت.

کارشناسان تعميرات برق و اتوماسيون خط کانواير افزود : با بومي سازي اين لول سوئيچها علاوه بر کاهش زمان توقفات (ناشي از تنظيم و يا تعويض) و انجام تعميرات اضطراري شاهد صرفه جويي اقتصادي قابل توجهي هم بوده‌ايم. /س


 

برچسب ها: اصفهان ، واحد ، تکمیل ، نورد ، گرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.