وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي که به استان همدان سفر کرده است، از مرکز آموزشي درماني فوق تخصصي قلب فرشچيان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ دكتر سید حسن هاشمي با ابراز اميدواري در خصوص اتمام پروژه تا شش ماه آينده، از آغاز عملیات تجهيز اين مركز همزمان با اتمام پروژه خبر داد و افزود: در اين خصوص بررسي‌هاي لازم صورت مي‌گيرد تا در مورد تجهيزات و ميزان اعتبار مورد نياز تصميم‌گيري شود.

وزیر بهداشت در این بازدید که استاندار همدان و معاونان وي، نمايندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان و خانواده مرحوم فرشچيان نیز حضور داشتند، اظهار امیدواری کرد که با تجهیز این مرکز آموزشي درماني فوق تخصصي قلب و با برخورداری از توانمندی‌های علمی و مهارتی متخصصین این استان بتوان خدماتی شایسته به مردم این منطقه ارائه داد.

گفتنی است: اين بيمارستان داراي 217 تخت بستري و 25 تخت ويژه بر اساس نظام سطح بندي اصلاح شده تا پايان سال 94 مصوب وزارت بهداشت است.
 
افتتاح رسمی خوابگاه دخترانه ریحانه

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در ادامه سفر خود به استان همدان ضمن بازدید از خوابگاه دخترانه ريحانه این خوابگاه را به طور رسمی افتتاح کرد.

بنا بر این گزارش، عمليات اجرايي ساخت خوابگاه دخترانه ريحانه با ظرفيت 400 نفر از سال 87 در زيربناي 6 هزار و 250 متر آغاز شده است. تاكنون مبلغ 5 ميليارد و 300 ميليون تومان از محل اعتبارات ملي و 500 ميليون تومان از محل منابع داخلي براي اين پروژه هزينه شده است. همچنين براي اين پروژه 500 ميليون تومان اعتبار براي سال 93 تصويب شده است.
 
بازديد وزير بهداشت، از ساختمان جديد معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکی همدان

دكتر سید حسن هاشمي همچنین از بخش‌هاي مختلف پروژه ساختمان جديد معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکی همدان بازديد کرد و از نزديك در جریان روند اقدامات اجرایی این پروژه قرار گرفت.

گفتنی است: تعداد طبقات پروژه 4 طبقه با اسكلت بتني و مجهز به چيلر و هواساز به انضمام پل ورودي و موتورخانه است. تاكنون مبلغ 3 ميليارد و 200 ميليون تومان از محل رديف‌هاي ابلاغي معاونت غذا و داروي كشور و منابع داخلي دانشگاه براي اين پروژه هزينه شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: همدان ، وزیر بهداشت ، وبدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار