رییس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: شهید نوع حرکت جامعه در مسیر ولایت است وشهادت بی ولایت معنا ندارد و کسی نمی تواند منکر آن شود .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن / سردار سرتیپ احمد وحیدی شب گذشته در سومین یادواره 120 شهید بخش رودهن گفت: مراسماتی که برای شهدا گذاشته می شود بیش ازاینکه برای شهدا مهم باشد برای ما مهم است چرا که به ما پیام حیات و زندگی می دهند.

وی با اشاره به اینکه شهادت شکافتن آسمانها و حرکت به سوی آسمانهاست گفت: مفهوم محوری شهادت در جامعه بسیار مهم است و به آن حیات می دهد چرا که شهید زنده است و برای همه پیام دارد و بشارت می دهد.

سردار سرتیپ احمد وحیدی افزود: کسانی که در راه خدا شهید می شوند اعمالشان ضایع نمی شود و خداوند قبلا مقرر کرده بود وآنها را هدایت می کند و وارد بهشت می کند که پس شهید می داند کجا و برای چه می رود.

رییس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با بیان اینکه اگر ما امروز مفهوم شهادت را از انقلاب بگیریم چیزی نخواهیم داشت گفت: شهیدان نه فقط برای خود،جامعه و تاریخ بلکه بر تمام عالم هستی اثر دارند و این مقام شامخ شهید و شهادت است و البته این افتخار و مسیر بزرگ برای خود شهید شناخته شده است.

وی ادامه داد: اولین افرادی که وارد بهشت می شوند شهدا هستند و این بزرگواران و دلیرمردان می توانند در کنار انبیا و علما شفاعت کننده انسانها در پیش درگاه حق تعالی باشند.

سردار سرتیپ احمد وحیدی گفت: اگر امروز حرف از جهانی سازی و فضای مجازی می زنند همه به این جهت است که ما بایستی در آن فرهنگ غرق شویم و فرهنگ و عناصر اصلی آن را به نفع فرهنگ غرب از دست بدیم که در این صورتچیزی از آن باقی نمی ماند.

رییس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با مهم توصیف کردن هویت انقلابی و تاکید بر پاسداری از آن گفت: ما به هیچ هنوان نمی توانیم با غرب تعامل داشته باشیم و اگر چنین شود جامعه دچار تسلیم خواهد شد.

وی گفت: ما امروز به یاری خدا در نقطه قدرت ایستاده ایم و به برکت خون شهدا و ایستادگی آنها آموختیم که باید در اولین نفوذ دشمن با تمام قدرت مقتومت کنیم و اجاز رخنه ندیم و اگردشمن نفوذی کرد با تمام قدرت بر او بتازیم و این درس خرمشهر است.

سردار سرتیپ احمد وحیدی تصریح کرد:ملت ما با صبر و حوصله و استقامت در برابر دشمن بعثی ایستاد و مقاومت حداکثری در مقابل نفوذ دشمن از خود نشان داد و به امید خدا توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم و همانطور که رهبر کبیر انقلاب فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

وی افزود: جمهوری اسلامی امروز در دنیا حائز موقعیت بسیار بالایی است و دشمن این را بداند که ماهیچ ضعفی در مقابله با آن نداریم و نخواهیم داشت چرا که مجهز هستیم با عناصر اصلی هویت ساز که همان خون گرانقدر و با برکت شهداست./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.