رودهن/ بخشدار رودهن:

آثار پرافتخار دوران دفاع مقدس برای همیشه باید دراذهان عمومی زنده بماند

بخشدار رودهن گفت: آثار پرافتخار دوران دفاع مقدس و شخصیت های افتخار آفرین آن برای همیشه باید دراذهان عمومی زنده و جاوید بماند.

رضا طاهرخانی در سومین یادواره 120 شهید بخش رودهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: رزمندگان اسلام بدون سلاح و تجهیزات در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و توانستند آزادی ،استقامت و عزت ملت ایران را به جهانیان ثابت کنند.

این مسئول گفت: فتح خرمشهر، نه فتح خاک،بلکه فتح ارزش‌ها و تجلی قدرت لایزال الهی بود و به عنوان برگ زرینی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی باقی ماند.

وی گفت: ملت ایران تنها در برابر عراق نمی جنگید بلکه در برابر 36 کشور و ملیت عربی شجاعانه ایستاده بود که این آمار توسط اسرای که در جنگ به اسارت گرفته شدند بدست آمده است.

بخشدار رودهن با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی در برابر دشمنان بود که حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان ایران را از دست ندادیم.

طاهر خانی با بیان اینکه غرب بدون مشورت و حضور ایران نمی تواند حرفی برای گفتن داشته باشد گفت: غرب به این نتیجه رسیده که بدون ایران نمی تواند مسائل خاورمیانه و حتی جهان را برطرف نمایید و این عزت و غظمت و افتخار به برکت خون پاک شهداست.

وی گفت: ما در زمان هشت سال دفاع مقدس با تجیهزاتی ناچیزدر برابر دشمن ایستادگی کردیم و این در حالی است که جمهوری اسلامی امروز توانسته با موشک های بالستیک که طراحی و ساخت آن تماما از سوی جوانان این مرز و بوم انجام شده قلب دشمن را هزاران کیلومتر دورترنشانه بگیرد.

بخشدار رودهن اظهار داشت: تمامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله ارسال موجود زنده به فضا و دستاوردهای هسته ایی در این 35 سال به برکت خون پاک و مطهر شهداست و هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند منکر آن شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.