"حبیب دهقان نسب" بار دیگر در نقش پلیسی اما متفاوت در سریال "جاده قدیم" بازی می‌کند.

"حبیب دهقان نسب" بازیگر، در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در سریال "جاده قدیم" گفت: در "جاده قدیم" درنقش "حبیب سفایی" افسر نیروی انتظامی و افسر نگهبان یک کلانتری ایفای نقش می‌کنم.
 
وی افزود: قهرمانان قصه که یکتا ناصر، شهرام حقیقت دوست و حمیدرضا آذرنگ بعد از ازدواج با گاوی که جهیزیه عروسی است به شهر می‌آیند که در ابتدای ورود به شهر گاو آنها گم می‌شود و آنها برای یافتن گاو خود به این کلانتری و افسر نگهبان مراجعه می‌کنند.
 
"دهقان‌نسب" تصریح کرد: در مسیر قصه اتفاقاتی رخ می‌دهد که قهرمانان قصه گاهی اوقات به این کلانتری و افسر نگهبان مراجعه می‌کنند.
 
وی در خصوص شباهت این نقش با نقشهای خود در لباس نیروی انتظامی اظهار داشت: من چندین بار در لباس نیروی انتظامی از جمله سریال "خواب و بیدار" ایفای نقش کردم اما این افسر با نقشهای قبلی‌ام متفاوت است و هیچ وجه اشتراکی با آنها ندارد.
 
"دهقان نسب" در خصوص پخش این سریال در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: بابت پخش این سریال در ماه مبارک رمضان بسیار خوشحالم چرا که مردم زمانی که با زبان روزه خسته ازسرکار وارد خانه می‌شوند احتیاج به آرامش و استراحت دارند و به طور طبیعی سریالی با مایه‌های حلقه، در آن ایام آرامش و آسایش مخاطب را به همراه خواهد داشت.
 
وی بیان کرد: "جاده قدیم" دارای رگه‌های طنز است و تجربه نشان داده سریال‌های پخش شده در ایام نوروز ماه مبارک رمضان پرمخاطب بوده و خوشحالم که این سریال در ایام ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.
 
"دهقان نسب" ادامه داد: امیدوارم با وجود تلاش و همت همه گروه "جاده قدیم" کار خوب و پرمخاطبی شود و من از این بابت خیلی امیدوار هستم.
 
"دهقان نسب" در ادامه اظهار داشت" چندین سال است که تلویزیون در ایام ماه محرم، ماه رمضان و نوروز سریال‌های مناسبتی می‌سازد ولی تولید این سریال‌ها چند ماه مانده به زمان پخش، شروع می‌شود، بنابراین این مسئله به گروه تولید فشار زیادی می‌آورد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان در خصوص این مسئله بیندیشند چرا زمان تولید بیشتر موجب کیفیت اثر می‌شود.
 
گفتنی است، "جاده قدیم" به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی "علی تقی‌پور" در ایام ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های سیما به روی آنتن خواهند رفت.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار