مدیرکل فرهنگی وهنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، از رشد 15 درصدی جذب مخاطب در کانون های فرهنگی شاهد و ایثارگر در سال 92 خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از بنیاد شهید، «حسینعلی بیات» افزود: کانون های فرهنگی شاهد و ایثارگر بنیاد شهید با تلفیق فرآیند آموزش، تربیت و تقویت کار گروهی، کسب تجارت و تولید فکر و اندیشه در محیطی امن، سالم و جذاب، زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، طراحی برنامه های متنوع و به روز و با کمک همکاران استانی، کانون های فرهنگی شاهد و ایثارگر در سال 1392 دارای 15 درصد رشد در جذب مخاطبان در کلاس های آموزشی با موضوعات قرآنی، هنری، ادبی، فنی و مهارتی، علمی و پژوهشی، اردو و مناسبت های مذهبی و ملی بودند.

بیات با اشاره به اینکه رشد 15 درصدی این مراکز، معادل 88 هزار نفر اضافه جذب مخاطب نسبت به سال 91 است، ابراز امیدواری کرد، در سال 93 با توجه به برنامه های جدید و تحولی طراحی شده برای این مراکز، شاهد رشد بیش از پیش جذب مخاطب در کانون های فرهنگی شاهد و ایثارگر باشیم.

وی همچنین با اعلام خبر برگزاری مسابقه غیرحضوری احکام نماز در تمام استان های کشور گفت: در راستای گسترش فرهنگ نماز بین جوانان و نوجوانان خانواده های شهدا و ایثارگران، کتاب «احکام در خانه» در تیراژ 50 هزار نسخه چاپ و به استان ها ارسال شده است.
برچسب ها: رشد ، جذب ، مخاطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار