رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از منفی بودن 26 نمونه کنترل دوپینگ فوتبال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، احمد هاشمیان-رئیس کمیته پزشکی در این باره گفت: بر اساس اعلام آزمایشگاه کنترل دوپینگ، نتایج 26 نمونه مربوط به هفته های پایانی رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی منفی اعلام شد. نتایج اعلام شده در حال رمز گشایی است و بلافاصله به باشگاهها و بازیکنان مربوطه به صورت رسمی ابلاغ می شود.

وی افزود: با دریافت نتایج این نمونه ها، صرفا یک نمونه دیگر از فصل گذشته تحت آزمایش باقی مانده و نتایج نمونه های فصل قبل رقابتهای فوتبال، فوتسال در کلیه رده ها و تیم های آقایان و بانوان به پایان رسیده است. با توجه به اتمام نمونه های ارسالی به آزمایشگاه، به زودی تحلیل آماری فعالیتهای مبارزه با دوپینگ کمیته پزشکی فدراسوین فوتبال در فصل رقابتهای 93-92 در یک کنفرانس مطوعاتی به اطلاع عمومی خواهد رسید.

رئیس کمیته پزشکی در پایان گفت: دوره های آموزشی برای فصل جدید رقابتها مشابه سال گذشته برنامه ریزی شده است. در مراکز استانها برای اهالی فوتبال هر استان و برای تیم های حاضر در لیگ های حرفه ای فوتبال کشور به صورت حضور در باشگاهها  و به طور اختصاصی و آموزش چهره به چهره بازیکنان دوره هایی در نظرگرفته شده که برگزار خواهد شد.در واقع کمیته پزشکی سرمایه گذاری وسیعی در این خصوص انجام داده  و دلیل آن این است که در راه مبارزه با پدیده دوپینگ؛ موضوع فرهنگی و آموزش اولویت اول را دارد و به صرف نمونه گیری قادر نخواهیم بود تا به ریشه کن شدن این پدیه امیدوار باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، تست ، دوپینگ ، منفی ، هاشمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار