عادل مجللی با قرار گرفتن در رده نهم جهان بهترین نتیجه قایقرانان کشورمان در طول تاریخ حضور در کاپ جهانی آبهای آرام در یک ماده المپیکی رابدست آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، با برگزاری رقابت های مسافت 200 متر کاپ 3 جهانی آبهای آرام، عادل مجللی با قرارگیری در رده نخست دور نیمه نهایی نتیجه ای درخشان کسب کرد و به فینال A راه یافت. مجللی در فینال A کانوی یکنفره 200 متر با حریفانی از فرانسه، لیتوانی، پرتغال، ژاپن، روسیه، مجارستان، کانادا و آلمان رقابت کرد و در نهایت با زمان 42.13 ثانیه در رده نهم جهان قرار گرفت.

در این مسابقه الکسی کوروواشکو از روسیه با زمان39.98 مدال طلا، جوجنیچ شوکلین از لیتوانی با زمان 40.11 ثانیه مدال نقره و ناویا ساکاموتو از ژاپن با زمان 40.62 ثانیه مدال برنز کسب کردند.

با این نتیجه عادل مجللی بهترین نتیجه قایقرانان کشورمان در یک ماده المپیکی در مسابقات کاپ جهانی از ابتدای حضور نمایندگان ایران در این رقابت ها را بدست آورده است.

این رقابت ها بعدازظهر امروز با برگزاری مسابقات مسافت 5000 متر به پایان خواهد رسید. در این رقابت ها شاهو ناصری و عادل مجللی در کانوی یکنفره 5000 متر مردان، مینا عبدالهی و آرزو حکیمی در کایاک یکنفره 5000 متر بانوان و احمدرضا طالبیان و امین بوداغی در کایاک یکنفره 5000 متر مردان به مصاف رقبا خواهند رفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار