مدیرعامل باشگاه استقلال درباره انتخاب دستیاران قلعه‌نویی گفت: با مشورت قلعه‌نویی این کار را انجام می‌دهیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهرام افشارزاده در حاشیه نشست هیئت مدیره استقلال زمانی که نمی‌خواست صحبت کند و گفت جلسه‌ دیگری دارد، با اعتراض خبرنگاران در مورد حضور 5 ساعته آنها مقابل باشگاه روبه‌رو شد و گفت: برای شما کارت دعوت نفرستاده بودم!

با این حال در ادامه مدیرعامل باشگاه استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در مورد جلسه هیئت مدیره اظهار داشت: در این جلسه نظری جویباری به عنوان معاون ورزشی، نوروزی به عنوان سرپرست بخش پزشکی و گودرزی به عنوان معاون حقوقی باشگاه انتخاب شدند و در جلسات آینده سایر سمت‌ها را مشخص خواهیم کرد.



وی یادآور شد: مسائل مختلفی از جمله بحث مالکیت کمپ باشگاه استقلال از جمله مواردی است که باید در جلسات آینده هیئت مدیره باید به آن بپردازیم و به نتیجه برسیم.

افشارزاده درباره انتخاب دستیاران قلعه‌نویی تصریح کرد: با مشورت قلعه‌نویی این کار را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره سقف باشگاه‌ها عنوان کرد: کاری که تاج در سازمان لیگ انجام داده، بسیار خوب بوده و ما هم این سقف بودجه را رعایت خواهیم کرد.

وی درباره انتخاب بازیکنان جدید برای استقلال گفت: فردا یا پس فردا با قلعه‌نویی جلسه خواهم داشت تا بازیکنان موردنظر را انتخاب کنیم. در حال حاضر هیچ لیستی اعلام نشده است.

افشارزاده درباره اینکه صحبت نکردن با رسانه‌ها پس از معطلی چند ساعته آنها بی‌احترامی است، یادآور شد: در این مدت هیچ‌گاه به رسانه‌ها بی‌احترامی نکردم اما از شما هم می‌خواهم به وقت من احترام بگذارید. ما قسمتی از باشگاه را برای خبرنگاران آماده می‌کنیم که در حال تعمیر است و بعد از آن قدم خبرنگاران روی چشم ما خواهد بود.



مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه گفته شده بدهی 21 میلیونی برای گرفتن آژانس از مدیریت قبلی به جا مانده، گفت: گویا قراردادی در این زمینه با یک شرکت بوده و از آنها آژانس می‌گرفتند. این بدهی مربوط به زمان من نیست که درباره آن توضیح بدهم اما چیزی است که از مدیریت گذشته باقی مانده است.


 مقداد نجف نژاد افزود: هدف اصلی هیات مدیره این است که نفرات اصلی و تاثیرگذار فصل گذشته را حفظ کنیم. ضمن اینکه با نظر کادر فنی نفرات جدیدی را به جمع نفرات سال گذشته اضافه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان جدید را براساس نظر سرمربی و هیات مدیره انتخاب و جذب خواهیم کرد خاطرنشان کرد: هواداران نگران استقلال نباشند چرا که کارها در حال پیگیری است و تلاش می کنیم بهترین تیم را برای فصل آینده انتخاب کنیم تا بتواند در مسابقات لیگ نتایج قابل قبولی کسب کند.



نجف نژاد گفت: موارد اینچنینی که مطرح می شود باید ضمانت اجرایی داشته باشد و برای همه باشگاه ها یکسان در نظر گرفته شود. ما در باشگاه استقلال همه مسائل را شفاف اعلام خواهیم کرد اما امیدوارم سایر باشگاه ها نیز در این مورد شفاف سازی کنند و نظارت های خوبی هم بر همه باشگاه صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
RTK babol
۲۱:۴۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
جناب اقای افشار زاده لطفا تیم را زودتر ببندید چون زمان در حال گذر است.
مبادا از قافله عقب بیفتیم
آخرین اخبار