دبیر هیأت فوتبال استان تهران گفت: بطور قطع پس از حضور ما در مرحله‌ بعدی رقابت‌ها تمهیدات ویژه‌ای از طرف سازمان لیگ و فدراسیون برای ملی‌پوشان در نظر گرفته می‌شود.


عابدینی در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان در هیأت فوتبال تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع تاکنون هنوز هیچ بازیکنی از تیم‌های تهرانی قراردادهایشان را ثبت نکرده‌اند و در این لیست یعنی لیست فوتبال استان تهران از هیچ تیمی بازیکن جدیدی برای ثبت قرارداد به ما مراجعه نکرده‌است.

دبیر هیات فوتبال استان تهران در ادامه افزود: دستورالعمل‌های جلسه سازمان لیگ به دست ما رسیده و ما بر اساس ضوابط و مقررات مندرج در دستورالعمل‌های ابلاغی عمل خواهیم کرد.

عابدینی ادامه د اد: 18 بازیکن بالای 22 سال، 9 بازیکن زیر 22 سال و 8 بازیکن امید و مابقی بازیکن جوان تیم‌ها هستند که به طور قطع برای ثبت قرارداد مراجعه خواهندکرد.

دبیر هیأت فوتبال استان تهران در  خصوص این‌که ثبت قراردادها آغاز شده است، تصریح کرد: این قراردادها از یکم خرداد شروع شده است و تا اواخر تیر ادامه دارد.

وی بیان کرد: نکات قابل توجهی در مورد ثبت قراردادها نسبت به ادوار گذشته وجود ندارد و تغییر قابل توجهی نکرده است این نکته مهم است بازیکنان باید ثبت قرارداد کنند و ما نیز آماده انجام همین کار هستیم.

عابدینی با اشاره به ثبت قرارداد بازیکنان خارجی هم عنوان کرد: بازیکنان خارجی که خواهان ثبت قرارداد در هیأت فوتبال هستند ضمن رعایت دستورالعمل اجرایی سازمان لیگ، داشتن (ITC) (کارت بازی) الزامی است و باید این کارت را دریافت و به همراه داشته باشند.

دبیر هیأت فوتبال استان تهران با اشاره به حضور ملی‌پوشان در جام جهانی تأکید کرد: بطور مسلم در صورتی که تیم ملی فوتبال کشورمان به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تمهیدات ویژه‌ای را برای عقد قرارداد این بازیکنان اتخاذ خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که عقد قراردادها به شکلی انجام شود تا بتوان ضمن اجرای کامل دستورالعمل سازمان لیگ، رضایت بازیکنان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عابدینی ، تهران ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار