رقابت های تیراندازی اهداف پروازی مازندران ویژه گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با قهرمانی تیرانداز بابلسری در این شهرستان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در حاشیه اختتامیه این مسابقات گفت: در این رقابت ها بیش از 130 تیرانداز حضور داشتند که به مدت دو روز در هادی شهر از توابع شهرستان بابلسر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فرشاد آذری افزود : در پایان این رقابت ها ˈمرتضی رمضان نیاˈ از بابلسر به مقام قهرمانی رسید، ˈمرتضی کاویانیˈ از بابلسر دوم شد و ˈمجید ترخانˈ از نور در جایگاه سوم ایستاد.

وی همچنین از برگزاری یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان این شهرستان نیز خبر داد و گفت: در این مسابقات یک روزه که ظهر امروز به پایان رسید، 60 تیرانداز در سالن ورزشی سپاه بابلسر با هم رقابت کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر. ادامه داد: در پایان این مسابقات نیز ˈمینوسا صادقیانˈ ، ˈمحبوبه ضیا پورˈ و ˈ سیده زهرا سعیدیˈ عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

آذری به برنامه ریزی برای رونق ورزش میان بانوان بابلسر اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر، رشته های گوناگون ورزشی در بخش زنان فعالیت خود را به طور جدی آغاز کرده و به نتایج مطلوبی نیز رسیده است.

این مسئول ادامه داد: تداوم این فعالیت ها و تلاش برای شناسایی چهره های جدید می توان موجب ایجاد علاقه مندی بیشتر در دختران و زنان این شهر و ورود حرفه ای آنها به ورزش شود./ش/ن

برچسب ها: مازندران ، قهرمان ، بابلسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.