یک نماینده مجلس گفت: برندها می‌توانند زمینه را برای شکل‌گیری بازار و ایجاد تعادل در قیمت فراهم کنند و همچنین صادرات در قالب یک برندسازی موفق خواهد بود.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، افزود: چنانچه بخواهیم در بازارهای جهانی حضور داشته باشیم ناچار به تعریف برند و برندسازی هستیم.

وی تصریح کرد: برندسازی در صنعت صادرات از اهمیت بسزایی برخوردار است و بسیاری از کشورهای دنیا برند را به عنوان بدیهی‌ترین امر در صادرات محصولات خود به کار می‌برند.

نماینده مردم فارس در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: تولیدکنندگان در بسیاری از مواقع با ایجاد برندی معتبر و قابل‌اعتماد می‌توانند از سوءاستفاده‌گری برخی واسطه‌ها درامان باشند.

قادری با بیان اینکه برند حریم ایمنی برای شرکت‌های تولیدکننده و صادرکننده خواهد بود خاطرنشان کرد: با اعتماد به یک برند و دریافت کالای باکیفیت و استاندارد، مصرف‌کننده با اطمینان می‌تواند مطالباتش را با انتخاب همان برند خاص انجام دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه برندها، الزاما به رعایت استاندارد می‌باشند با رعایت حقوق مصرف‌کننده و کیفیت برتر منافع بیشتری به سود خود خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار