درب‌های سالن اجلاس به روی بزرگترین رویداد قرآنی گشوده شد

سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام روز گذشته باحضور مسئولان کشوری، لشکری، علما، فرهیختگان و نخبگان قرآنی و نمایندگان بیش از 70 کشور جهان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی نماینده ولی‌فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تبریک مبعث پیامبر گفت: خدا را شاکریم میزبان سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هستیم و مفتخریم ملت و مسئولین ما در علم و عمل نسبت به قرآن توجه دارند و به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا امروز مدیران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای به قرآن دارند و برگزاری این برنامه‌ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 
وی تصریح کرد: انقلاب ما در سایه قرآن کریم به پیروزی رسید و مقصود و هدف اصلی رهبر انقلاب ما حاکم کردن قرآن در جامعه بود که در زمان حیات بر امر قرآن تأکید فراوان داشتند.
 
حجت ‌الاسلام و المسلمین محمدی در ادامه به برنامه‌های سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات با حضور نمایندگان 70 کشور برگزار می‌شود که این عظمت جمهوری اسلامی است که برخلاف تلاش دشمنان امروز در عرصه قرآن محور قرار گرفته و دارای شأن و منزلت بسیاری است.
 
وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 120 حافظ و قاری و 10 داور برجسته خارجی و 5 داور داخلی به همراه 3 عضو هیئت رییسه و ناظر به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار