رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست ارومیه گفت: از برنامه‌‌های اولویتی شهرداری ارومیه در سال 93 اجرای 8 پروژه عمرانی در آذربایجان غربی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد ستارپور اظهار داشت: سال 93 شهرداری ارومیه تکمیل کمربندی میانی شهرستان ارومیه با اتمام تقاطع‌های غیرهم سطح که ناقص هستند را در دستور کار دارد.

وی افزود: از دیگر طرح‌های در دست احداث، شروع عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح تقاطع جاده سرو با کمربندی و اتمام تقاطع غیرهمسطح خیابان ابوذر با کمربندی و شروع عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح میدان آذربایجان است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست ارومیه با اعلام هزینه‌های صرف شده برای انجام این طرح‌ها تصریح کرد: به طور متوسط برای هر یک از طرح‌های اجرایی 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

ستارپور خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال 93 شروع عملیات ساماندهی طرح میدان امام(ره) و ترمیم و بازسازی بافت مرکزی شهر ارومیه است.

وی با اشاره بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان ارومیه، افزود: سازماندهی ساحل رودخانه شهرچای از جمله پروژه‌های نیمه تمام شهرستان ارومیه بوده که تا پایان سال پروژه‌ی اجرایی آن به اتمام می‌رسد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست ارومیه خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار سال 93 مطالعه و عقد قرارداد با پیمانکار برای احداث شهربازی مدرن در شهرستان ارومیه است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، شهرداری ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.