پدیده لیگ تنیس روی میز پس از قهرمانی تیمش گفت: حق پتروشیمی بندر امام ماهشهر قهرمانی بود چرا که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم.

محمد علی رویین‌تن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر از همه نظر حرفه ای است برگزاری اردوهای چندین روزه قبل از هر مسابقه بسیار در آمادگی و هماهنگی تیم تاثیر گذاشت و فکر می کنم حقمان قهرمانی  بود برایش تلاش کردیم و به آن رسیدیم.
 
وی که امسال به دلیل انجام بازی‌های تماشایی است در رقابت‌های  لیگ به عنوان پدیده شناخته شد در این باره  گفت: بسیار خوشحالم و علت موفقیتم را تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر می‌دانم از مسئولان تیم،  مدیر عامل و مربی خوبمان پیمان حسنی بسیار تشکر می کنم که به من اعتماد کردند.
 
 رویین تن افزود: در رقابت‌های  لیگ بیست و دوم در تمامی بازی‌های دوبل من  به همراه نوشاد عالمیان بودیم که در بیشتر مواقع به پیروزی دست یافتیم.
 
 بازیکن خوش آتیه تنیس روی میز ایران  درباره اینکه تیمش تا حدودی  در اواسط لیگ از قهرمانی  دور شد و صدر جدول  را از  دست داد بیان کرد: ما تا حدودی  در دو رفت و برگشت با بدشانسی روبه رو شدیم اما در دیدارهای پلی آف جبران کردیم و خوشبختانه به قهرمانی رسیدیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار