بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: به طور قطع بازی در تیم‌های پرسپولیس و استقلال شرایط خاص خود را دارد و باید اذعان کنم نه از این تیم‌ها پیشنهاد دارم و نه فکر می‌کنم.

مصطفی شجاعی در خصوص وضعیتش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت من خوب است و تمرینات را مرتب پیگیری میکنم و باید اذعان کنم پس از نتایج ضعیفی که در لیگ برتر و جام حذفی داشتیم، باعث شده از دیده‌ةا محو شویم و بازی کردن بازیکنان به چشم نیاید.
 
وی درادامه افزود: به طور قطع سقوط به لیگ پایین تر نتایج بسیار نامطلوبی را برای بازیکنان تیم به همراه داشت که می‌توان به دیده نشدن این بازیکنان اشاره نمود.
 
شجاعی در مورد تیم مس هم تصریح کرد: تیم مس یکی از تیم‌های خوی فوتبال کشورمان است ولی متاسفانه مشکلات این تیم باعث شد که به لیگ پایین تر سقوط کند که امیدوارم باز بتواند به لیگ برتر راه یابد.
 
بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در خصوص آینده فوتبالی خود تصریح کرد: از سه تیم مختلف پیشنهاد داشتم ولی چون به توافق نهایی نرسیده بودیم، نمی‌توانم اسمی از آن‌ها ببریم. به طور قطع با مشورت با بزرگان و دوستان تیم را انتخاب کنم که باعث پیشرفت فوتبالی‌ها گردد.
 
وی در مورد اینکه آیا می‌خواهی در مس بازی کنی، اشاره کرد: به هیچ وجه دوست ندارم در مس بازی کنم، دوست دارم تیمی از لیگ برتر را انتخاب کنم و باید این تیم انتخابی به مشورت و همفکری دوستان باشد.
 
شجای در پاسخ به این سوال دوست داری در استقلال و پرسپولیس بازی کنی، گفت: حضور درتیم استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد، من اصلا به این تیم‌ها فکر نمی‌کنم و می‌دانم این تیم‌ها خواهان به خدمت گیری من نیستند. ولی بازی کردن در سپاهان یا ذوب آهن را دوست دارم، زیرا اصفهان شهر من است و بعد از مدت‌ها می‌توانم برای شهر خود بازی کنم ولی بازی کردن در لیگ پایین تر را نمی‌پسندم.
 
بازیکن تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد: به طور قطع باید گفت حضور در تیم‌های ذوب آهن و سپاهان افتخار بزرگی است، زیرا پس از چهار سال دوری از شهر اصفهان باز هم می‌توانم برای تیم‌های شهرم بازی کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که با بازی کردن در یکی از تیم‌های خوب کشورمان بار دیگر به لحاظ فوتبالی پیشرفت حاصل کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار