مسئول کلینیک تخصصی سرطان زنجان تعداد پرونده‌های تشکیل شده در انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطان (مهرانه) استان زنجان را 2 هزار و 921 فقره عنوان کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جواد گرانمایه از ارائه کمک‌های دارویی به بیماران دارای پرونده در انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطان استان زنجان اظهار داشت: میزان کمک‌ها به این بیماران متغیر است.

وی مبلغ کمک‌های دارویی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطان (مهرانه) استان زنجان را بین 120 تا 150 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این حمایت‌ها به صورت ماهانه به این بیماران انجام می‌شود.

مسئول کلینیک تخصصی سرطان زنجان با اشاره به وجود یک مهمانسرای خیریه در تهران برای پذیرایی از بیماران نیازمند به دستگاه رادیوتراپی و همچنین سایر موارد درمانی تصریح کرد: با توجه به خرید دستگاه رادیوتراپی برای بیماران زنجانی و کاهش مراجعان به این مهمانسرا در آینده نزدیک برای استفاده بهینه از این ظرفیت برنامه‌ریزی جدید انجام می‌شود.

این مسئول پذیرایی از بیماران دیگر استان‌ها از جمله استان‌های محروم را از برنامه‌های انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان اعلام کرد و ادامه داد: توافقاتی هم با برخی از استان‌ها در این رابطه انجام شده است.

گرانمایه با تاکید بر نیاز بیماران برای دریافت درمان از مراکز درمانی مستقر در تهران بیان داشت: بیماران نیازمندی مانند پیوند مغز استخوان باید به تهران مراجعه کنند بنابراین انجمن از این بیماران که مدت زمان اقامت آنها در تهران طولانی هم هست پذیرایی خواهد کرد.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده در انجمن خیریه حمایت از بیماران (مهرانه) سرطان استان زنجان را 2 هزار و 921 فقره عنوان کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، سرطان ، مهرانه ، خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.