در بیانیه بیانه تشکل‌ها و کانون‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آمده است: نبود انگیزه‌ای قوی و کافی برای اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی در مجموعه دولت محترم نیز باعث افزون شدن نگرانی‌های قشر فرهیخته و انقلابی دانشگاهی شده است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه تشکل‌ها و  کانون‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به شرح زیر منتشر شد.


به نام خدا

دانشگاه مبدا انسان سازی است و به گفته حضرت امام خمینی(ره) اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت نیز اصلاح خواهد شد.

 نامگذاری پیاپی چند سال به صورت نام‌های با گرایشات اقتصادی توسط امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) در کنار دغدغه‌های سیاسی بسیار موجود، خود موید اراده و انگیزه آن امام در فراهم سازی شرایط مناسب معیشت و سلامت عموم مردم سرزمینمان دارد، همچنین بیان دغدغه‌های رهبری عزیز در حوزه فرهنگ کشور با طرح مسائلی همچون این که فرهنگ، حاشیه و ذیل اقتصاد و سیاست نیست بلکه اقتصاد و سیاست حاشیه و ذیل فرهنگ هستند نشان از نگاه و درک عمیق ایشان از فرهنگ به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی دارد.

پس از مدت‌ها تلاش مسولان مرتبط در تهیه و آماده سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ابلاغ آن توسط رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی و مطالبه امام امت در باب مظلومیت زدایی در حوزه فرهنگ و تبعیت از فرهنگ غیر وابسته به بیگانگان و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و سپس نامگذاری سال 1393 توسط شخص ایشان با نام " اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" بر خود واجب می‌دانیم که این حرکت و فریضه را با عزمی ملی و مدیریتی جهادی پیگری نماییم.

هر ملتی که سعادت و عزت خود را می‌خواهد، باید خود را قوی کند، افزایش قدرت سخت افزاری و نرم افزاری یک ملت، در گرو داشتن یک راهبرد مشخص و معین می‌باشد، ملت و سرزمین ما به تاسی از ولایت امیرالمومنین (ع) دارای زعیمی شیعه و امین و عزیز به نام ولی فقیه می‌باشد، امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) به درستی و با کیاست و درایت راهبرد پیش روی ملت ایران را ترسیم نموده‌اند و ما، شما و همه موظف به اطاعت اوامر ایشان هستیم.

آن چه که مایه نگرانی قشر دانشگاهی می‌باشد بیان سخنانی مانند این که تقسیم هنرمندان ارزشی و غیرارزشی بی‌معناست می‌باشد، بی‌شک نبود انگیزه‌ای قوی و کافی برای اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی در مجموعه دولت محترم نیز باعث افزون شدن نگرانی‌های قشر فرهیخته و انقلابی دانشگاهی شده است.

بدیهی است که مجموعه‌های دانشگاهی کشور در این بین حایز نقشی مهم و اساسی می‌باشند. وظیفه مدیریت و بدنه یک دانشگاه در تحقق شعارهای اقتصادی و فرهنگی و سایر منویات رهبری عزیز بسیار حیاتی می باشد. بدین جهت ما جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با توجه به عنایت امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی)، به عنوان مطالبه‌گر و پیگیر وضعیت اجرای اقتصاد مقاومتی و دغدغه‌های فرهنگی، بر خود و مجموعه دانشگاهی کشور اجرای دستورات و فرامین مرتبط با اقتصاد مقاومتی و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی را واجب می‌دانیم. بدون شک بدنه دانشگاهی به عنوان قشری فعال، با نشاط، وظیفه شناس، با نگاهی تیز و دقیق و با حساسیت خاص مجری و پیگیر مطالبات آن رهبر عزیز در حوزه‌های یاد شده هستند.

بدون شک اجرای اوامر یاد شده خود زمینه‌ای برای شکوفایی هرچه بیشتر انقلاب اسلامی در سرتاسر دنیا می‌باشد و به خودی خود بستری مناسب برای افزایش رشد و آگاهی عموم مردم و در نتیجه ظهور امام منتظر می باشد، به امید آن روز
«اِن تَنصُرُوا ا... يَنصُركُم»

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
کانون فرهنگی اجتماعی اساتید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
هیئت دانشجویی محبان فاطمه الزهرا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
تیم رسانه ای بچه های مسجد، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
کانون تبیین و پیگیری مطالبات رهبری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
کانون یاوران نماز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
کانون شهدا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
کانون مهدویت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار