دبیر فرهنگی انجمن اسلامی مستقل گفت: باید نسبت به مقوله حجاب کارهای ایجابی و سلبی صورت گیرد و در درجه اول الگوهای مناسب فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف در رسانه‌ها معرفی شود.

"میکائیل دیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره مسئله حجاب در دانشگاه‌ها گفت: باید نسبت به مقوله حجاب کارهای ایجابی و سلبی صورت گیرد و در درجه اول الگوهای مناسب فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف در رسانه‌ها معرفی شود.

وی با بیان اینکه زنانی که به تازگی از غرب به اسلام گرویده‌اند، الگوی مناسبی در مقوله حجاب به حساب می‌آیند، تصریح کرد: مسئولان باید اهداف برنامه‌های غربی که از طرق گوناگون مانند طرح "آزادی‌های یواشکی" و پروتکل‌های یهودیت حیای زن ایرانی را نشانه رفته است را پیگیری و با آن مقابله کنند.

دبیر فرهنگی انجمن اسلامی مستقل با اشاره به رواج لباس‌هایی در شان نظام انقلابی کشورمان در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: لباس‌های مناسب با فرهنگ کشورمان با قیمت‌های مناسب باید در فضای دانشگاه‌ها از طریق برپایی جشنواره و نمایشگاه‌های متنوع ارائه داده تا لباس و پوشش ایرانی-اسلامی در جامعه نمود پیدا کند.

دیانی ادامه داد: قشر دانشجویان بدانند که غرب تنها هدفش از بین بردن هویت فرهنگی دینی کشورمان بوده و کسانی که در این امر میکوشند، از اهداف شوم غرب آگاه نیستند.

دبیر فرهنگی انجمن اسلامی مستقل با بیان اینکه نگاه برخی از مسئولین کشورمان متاسفانه متعهدانه به کشور نیست، تصریح کرد: وزیر ارشاد ما از تک‌خوانی زنان دفاع کرده و دغدغه بالا رفتن آمار طلاق را دارد، ولی توجهی به عامل افزایش طلاق که به واسطه شبکه‌های اجتماعی بوده را ندارد، بلکه متاسفانه تلاش برای رفع فیلتر این شبکه‌ها دارد.

وی افزود: تساهل و تسامح‌ نسبت به پوشش در دانشگاه به روند قبح شکنی در جامعه کمک کرده و این در صورتی است که در کشورهای دنیا پوشش زنان و مردان در سطح دانشگاه معرفی شده و کسی حق سرپیچی از قوانین را ندارد.

دیانی گفت: چرا در کشور ما که منادی فرهنگ ایرانی-اسلامی است، شاهد این گونه طرح‌ها در دانشگاه‌ها نبوده و در اینجا باید یک نقد جدی به معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها شود.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: قوه قضاییه باید با گروه‌های سازمان یافته از سوی غرب که وظیفه  قبح شکنی و از بین بردن حیا در جامعه به صورت مانکن‌های زنده در خیابان‌ها را دارند، برخورد کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حجاب ، عفاف ، ایران ، دانشگاه ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار