استاندار فارس گفت : پیشرفت های فارس در عرصه پزشکی را مدیون مرحوم نمازی هستیم و محمد نمازی مبدا تحول علم پزشکی در فارس است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ سيد محمد احمدي ادامه داد : در عرصه اشتغال ، آموزش و پرورش ، سلامت و ...افرادی هستند که بی نام و نشان برای رفاه مردم تلاش می کنند و امیدواریم بتوانیم مسیر خدمتگزاری این خیرین را هموار وتسهیل کنیم.

استاندار فارس نقش مرحوم محمد نمازی در پیشرفت های علمی استان فارس و شهر شیراز را غیر قابل انکار دانست و گفت : پیشرفت های فارس در عرصه پزشکی را مدیون مرحوم نمازی هستیم.

سید محمد احمدی در مراسم شصتمین سالگرد تاسیس بیمارستان نمازی که با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در شیراز برگزار شد ضمن قدردانی از حمایت های خیرین از فعالیت های صورت گرفته در عرصه بهداشت و سلامت افزود : اگر بیمارستان نمازی در شیراز ساخته نمی شد، دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز شروع به کار نمی کرد ؛ از این رو مرحوم نمازی مبدا تحول علم پزشکی در فارس است.

وی ادامه داد : حضور افرادی مانند مرحوم نمازی باعث شده است تا فارس ، امروز حرف های زیادی در عرصه سلامت کشور داشته باشد و شیراز نیز به عنوان نقطه ثقل پزشکی کشور شناخته شود.

نماینده عالی دولت یازدهم در فارس مجمع خیرین سلامت استان فارس را در کشور سرآمد دانست و افزود : یکی از جاذبه هایی که وزیر بهداشت دولت یازدهم را برای چهارمین بار به فارس آورده است همین تلاش خیرین سلامت، مرحوم نمازی و امثال نمازی ها است.

وی از وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید به عنوان یک خیر در عرصه سلامت یاد کرد و ادامه داد : خوب است مردم بدانند خدمتگزارانشان در دولت منتخب ملت بزرگ ایران ، از خیرینی هستند که با اجرای طرح هایی خیرخواهانه ای مانند نوآوران خدمات بهداشت و سلامت را به مناطق محروم می برند.

احمدی بیان کرد : مردان بزرگ در ایران بزرگ کم نیستند و در کنار آنان شیر زنانی حضور دارند که مسائل و مشکلات مردم و هموطنانشان را مورد توجه قرار می دهند.

استاندار فارس گفت: در عرصه اشتغال ، آموزش و پرورش ، سلامت و ...افرادی هستند که بی نام و نشان برای رفاه مردم تلاش می کنند و امیدواریم بتوانیم مسیر خدمتگزاری این خیرین را هموار وتسهیل کنیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نمازی ، مبدا ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.