قائم مقام سازمان صدا و سیما در بازدید از مراحل تهیه و تولید سریال هویت گمشده که در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تولید می شود، گفت: از تولید کارهای فاخر در استانها حمایت می کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم گفت:شاهد تولید آثار خوبی در مراکز استانها هستیم که خوشبختانه مرکز کرمانشاه یکی از همین مراکز موفق در زمینه تولید آثار خوب و ماندگار است.

موسوی مقدم اظهار داشت: در این میان ما هم بر خود لازم می دانیم برای ارتقاء کارهایی که در مراکز استانها تولید می شود، حمایت های لازم را بعمل آوریم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از کارهای تولید شده در استانها در شبکه های شما و نسیم پخش می شود، مرکز کرمانشاه را یکی از استانهای موفق در زمینه تولید برای این دو شبکه دانست و اظهار داشت: استان کرمانشاه ظرفیت بالایی برای تولید آثار طنز، اجتماعی، فرهنگی و مخصوصا دفاع مقدس دارد و باید برای خروجی اینگونه آثار برنامه ریزی های مدبرانه ای انجام شود تا شاهد شکوفایی بیش از بیش هنرمندان این استان باشیم

وی گفت: اعتقاد داریم باید با تقویت هنرمندان استانی این تصور را که فقط تهران می توان آثار خوبی را تولید کند از بین ببریم و به نوعی با تولید آثار فاخر به این امر جامعه عمل بپوشانیم.

این مقام مسئول در خصوص استفاده از زبان محلی در تولید آثار مراکز استانها، تصریح کرد: در استفاده از زبان محلی برای تولید آثار این موضوع اثر استکه به ما می گوید که کار باید به زبان محلی باشد یانهه به واقع ویژگی های موضوع ساختار زبانی را مشخص می کند .

وی همچنین با بیان اینکه نقد باعث رشد کیفی برنامه ها می شود،گفت: نقد باید منصافانه و متناسب با بضاعت مراکز باشد. واقعیت این است کهنمی توان شاخصه های استانی را با شاخصه های ملی مقایسه کرد و باید منتقدین این موضوع را مد نظر قرار داده و بر اساس بضاعت مراکز آنها را نقد نمایند.

موسوی مقدم با اشاره به اینکه هم اکنون سریال ۳۰ قسمتی هویت گمشده درمرکز کرمانشاه در مراحل تولید است، بیان داشت: این نوید خوبی برای مردم این استان است، خوشبختانه بر اساس اطلاعاتی که کسب کرده ام این کارها صد در صد بومی تولید می شوند و دارای ویژگی های خاصی هستند كه برای پخش در ماه مبارک رمضان است و امیدوارم مورد توجه مردم این استان قرار بگیرند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، کار ، فاخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.