انتخابات ریاست جمهوری در سوریه برگزار شده و بشار اسد بعنوان نامزد انتخاباتی تاکنون دارای بیشترین رای بوده است . تنها سوال این است که تعداد آرای وی چقدر است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نشنال ؛ بشار اسد بعنوان یک نامزد ریاست جمهوری در سوریه ، فردی کامل و موفق محسوب می شود . وی با نظارت بر آتش بس موقت ، موفق شد کنترل یکی از بزرگترین شهرهای سوریه را از دست تروریستها و شورشیان مسلح خارج کرده و بدست بگیرد . 

بشاراسد هم پیمانی و روابط خود را با ایران و حزب الله در لبنان بطور رسمی اعلام کرده است . وی همچنان بعنوان تنها فردی برای سوری ها محسوب می شود که می تواند قدرتمندانه در برابر تروریستهایی که قصد آشوب گری و اخلال در کشور را دارند ، بایستد . 

در ادامه این مقاله آمده است : اسد بعنوان شخصیت کاملی در میان مردم سوریه به شمار می رود که می تواند کشور را در موقعیت های حساس و دشوار رهبری کند و قول داده که ثبات را به کشور بازگرداند . بعلاوه اینکه وی ارتشی قدرتمند را داراست که می تواند مسئولیت های خطیری را که رییس جمهور بر عهده آن می گذارد بخوبی و با موفقیت اجرا نماید . 

نگاهی به همین موارد برای اثبات "بشار اسد " بعنوان یک کاندیدای معتبر برای ریاست جمهوری کافی است . اما دلایل جدی و مهم تری وجود دارد تا بفهمیم چرا بسیاری از افراد هم در داخل سوریه و هم در خارج از آن معتقدند که اسد یک کاندیدای معتبر و قابل قبول است . 

برخی از کارشناسان بین المللی علت احتمال بالای پیروزی اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را نبود رقیب جدی برای وی و یا برگزاری انتخابات تحت کنترل دولت "اسد" که چندین دهه بر سوریه حکومت داشته اند ، می دانند اما حقیقت این است که در صورت برگزاری یک رای گیری منصفانه و پاک ، باز هم این "بشار اسد " خواهد بود که به ریاست جمهوری میرسد . 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار