دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با توجه به وظیفه ذاتی خود نقش تاثیرگذار در توسعه و پیشرفت جامعه دارند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه توسعه زیرساخت‌های استان زنجان با بیان اینکه پهنای اینترنت در مراکز آموزش عالی وضعیت مناسبی ندارد گفت: دانشگاهها جزو مراکز مهم در توسعه هر کشوری به شمار می رود و قراردادن تجهیزات و امکانات مورد نیاز به رشد و شکوفایی بیشتر این مراکز کمک می کند.

نصیری فراهم کردن زیر ساخت ها و امکانات لازم از سوی متولیان امر را عامل اصلی در کارهای تحقیقاتی و پروژه های کلان مراکز آموزش عالی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برای گسترش اقتصاد مقاومتی باید به دانشگاه‌ها توجه شود، ادامه داد: مرکز رشد و پارک فناوری تحصیلات تکمیلی استان زنجان از مراکز فعال و معتبر در کشور به شمار می رود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه این مرکز علمی در سالهای اخیر با تولید محصولات متعدد به موفقیت های مهم نایل شده است تصریح کرد :برای داشتن پیشرفت‌های بعدی باید زیرساخت‌های خوبی در این استان ایجاد شود.

نصیری با تاکید بر اینکه دانش پایه اقتدار هر کشور محسوب می شود خاطر نشان کرد :باید زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت دانشجویان فراهم شود./س

 
برچسب ها: دانشگاه ، توسعه ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.