معاون حقوقی، پارلمانی و اموراستان‌های وزارت ورزش و جوانان، تشکیل مجامع پیشکسوتان کشتی رایکی از اقدام های مثبت وقابل تقدیر برای حق شناسی از تلاش ها بزرگان کشتی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، امیررضاخادم چهارشنبه شب در دهمین گردهمایی مجمع پیشکسوتان کشتی شهرستان آمل، گفت: تشکیل مجامع پیشکسوتان کشتی کمتر در سالهای اخیر شاهد آن بودیم واز راه اندازی و حضور نسل های گذشته کشتی شهرستانهای در کنار هم استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: حضور نسل های طلایی و پرافتخارکشتی در کنار کشتی گیران جوان وجویای نام باعث رشد واعتلای بیشتر کشتی شهرستانها ودر نهایت ورزش اول کشور می شود.

معاون حقوقی، پارلمانی و اموراستان‌های وزارت ورزش و جوانان، ادامه داد: از اینکه مجمع پیشکسوتان کشتی شهرستان آمل با ذهن خیرخواهانه عوامل اجرایی آن یکی از نخستین مجامع پیشگام در کشوربوده قابل تقدیراست.

رییس سابق فدراسیون کشتی هم در این مراسم جذب حدود 500نفر از پیشکسوتان کشتی آمل در قابل مجمع پیشکسوتان کشتی این شهرستان را ستودنی دانست وگفت: در هرشهرستانی که پیشکسوتان کشتی کنارهم جمع باشند، به احترام آنها حضور خواهم یافت.

محمدرضا طالقانی افزود: به طور حتم در کنار هم بودند، به چیزهای مهم وارزشمندی دست خواهیم یافت که در فاصله داشتن از هم غیرممکن خواهد بود.

وی، خواستار سرکشتی ودیدار با پیشکسوتان کشتی وکشتی گیرانی که دارای مشکل هستند، شد وتصریح کرد: نباید به دو تا سه دیدار در طول سال اکتفا کرد و باید این گونه دیدارها تداوم داشته باشد.

طالقانی تصریح کرد: ورزش امروز به عنوان یک صنعت بزرگ همه دنیا را در برگرفته و فراگیر شده است./س


برچسب ها: کشور ، کشتی ، مجامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.