کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در آستانه رقابت‌های جام جهانی محتاطانه به زمین می‌رویم که این مطلب به عادت بد این روزهای فوتبال تبدیل شده است.

نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی امروز جمعه آینده تیم ملی کشورمان در مقابل آنگولا گفت: امیدوارم در این بازی بتوانیم گل بزنیم و بازی هجومی را سرلوحه کار تیم قرار دهیم.

وی با اشاره به نزدیک بودن رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2014 برزیل تصریح کرد: در این شرایط سعی می‌کنیم محتاتانه به زمین برویم تا نتیجه حاصله کمترین انتقادها را برای ما در پی داشته باشد و این مطلب عادت بدیست که این روزها داریم پیدا می‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان سطح فوتبال نیجریه را با فوتبال آنگولا بسیار متفاوت دانست و تصریح کرد: تیم ملی نیجریه سال‌های سال است که فوتبال را به صورت حرفه‌ای بازی می‌کند به طوریکه 21 فوتبالیست لژیونر دارند و این تیم به مراتب از فوتبال آنگولا جلوتر است.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم در برابر آنگولا به گل دست یدا کنیم و بازی هجومی برای ما مفیدتر از یک بازی محتاتانه خواهد بود.

دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان در خصوص نحوه عملکرد دروازه‌بان حال حاضر تیم ملی در بازی‌های اخیر نیز اظهار داشت: در بازی‌های اخیر اتفاق خاصی روی دروازه تیم کشورمان رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و برای قضاوت در خصوص نحوه عملکرد دروازه‌بان تیم ملی کشورمان باید شرایط خطر بر روی روازه ایجاد می‌شد تا بتوان بر اساس واکنشی که دروازه‌بان از خود نشان می‌دهد اظهار نظر کرد.

نکیسا خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند نتایج خوبی در بازی‌های جام جهانی از خود ارائه دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، جام جهانی ، نکیسا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار