بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به طور قطع قرارداد من با گسترش فولاد 2 ساله است و با مسئولان این باشگاه صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم ولی هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ام.

علیرضا نقی‌زاده در خصوص وضعیتش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم وضعیتم خوب است و پس از اتمام لیگ برتر تمرینات را مرتب پیگیری و دنبال می‌کنم و باید اعلام کنم به لحاظ بدنی آماده بازی برای فصل بعد هستم.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه افزود: من با باشگاه گسترش فولاد تبریز قرارداد 2 ساله منعقد کرده بودم و هم‌اکنون صحبت‌هایی هم با مسئولان انجام داده‌ام ولی تاکنون به توافق نهایی نرسیده‌ایم.

نقی‌زاده در خصوص باشگاه گسترش فولاد هم تصریح کرد: باید یادآوری کنم که گسترش فولاد باشگاه بسیار خوبی است که از لحاظ ساختار باشگاهی خصوص مسائل حرفه‌ای جزو بهترین باشگاه‌های ایران است.

بازیکن گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه دوست داری در چه تیمی بازی کنی؟! عنوان کرد: فوتبال تبریز را دوست دارم و بازی کردن در یکی از تیم‌های تبریزی خصوصا تراکتورسازی را بیشتر می‌پسندم ولی به احتمال زیاد در گسترش فولاد باقی بمانم.

وی در خصوص ارزیابی تیم فولاد در فصلی که گذشت، اذعان کرد: فصلی که سپری شد برای فولاد فصلی پر فراز و نشیبی بود در واقع هدفگذاری مسئولان باشگاه این بوده است که جزء ده تیم برتر باشیم و به این هدف هم نائل شدیم از عملکردم هم راضی نبودند زیرا درراستای اهداف باشگاه عمل کردم و توانستم نظر مربیان تیم امید را جلب کرده و به تیم ملی امید دعوت شدم.

نقی‌زاده با پرداخت به عملکرد و چشم‌انداز گسترش فولاد در خصوص آینده هم عنوان کرد: مهدی تارتار مربی حرفه‌ای و کاربلدی است که کارش را به درستی انجام می‌دهد به طور حتم با خریدهایی که انجام می‌دهد می‌تواند موفق باشد و من امیدوارم با روند خوبی که فولاد پیش گرفته و هدفگذاری که صورت داده است جزء 4 – 5 تیم صدر جدول باشیم و با توجه به ساختار باشگاهی گسترش به این مهم خواهیم رسید.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در صدد اردوی تیم ملی امید هم گفت: قرار است اردوی تیم ملی امید 25 خرداد در تهران به منظور آمادگی برای بازیهای آسیایی کره جنوبی (اینچئون) برگزار شود و من هم به این اردو دعوت شده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با ارائه عملکرد خوب فوتبالی بتوانم ضمن کسب موفقیت برای کشورم افتخارآفرین باشم و شاهد برافراشته شدن پرچم کشورم گردم.

انتهای پیام/

برچسب ها: توافق ، نهایی ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار