سرمربی تیم ملی آلیش جهان گفت: تیم ملی آلیش مردان در شرایط روحی و جسمانی مناسبی قرار دارند و بدنبال کسب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا جام خلیج فارس هستیم.

خلیل پشتیبان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی آلیش مردان در وضعیت مناسبی قرار دارد. ملی پوشان آماده مسابقات قهرمانی آسیا (جام خلیج فارس) می‌شوند. اردوی تیم ملی مردان در شهرستان کلاله ادامه دارد و خوشبختانه ملی پوشان از انگیزه و توان بالایی برخوردار هستند.  
 
وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ ملی پوش در اردو حاضر هستند که در ‌‌نهایت ۱۴ نفر برای حضور در مسابقات آسیا جام خلیج فارس انتخاب می‌شوند.  
 
سرمربی افزود: تیم ملی آلیش ایران در وضعیت مناسبی قرار دارد و ملی پوشان حاضردر اردو افرادی هستند که پیش‌تر عنوان دار بوده‌اند و از تجربه بالایی برخوردار هستند.  
 
پشتیبان ادامه داد: بهترین‌های قاره در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گنبد حضور می‌یابند و هدفمان قهرمانی در این مسابقات معتبر است، ملی پوشان هم قسم شده‌اند تا از عنوان خود دفاع کنند و بار دیگر بر سکوی اول آسیا قرار گیرند.  
 
پشتیبان افزود: کادر فنی به همراه ملی پوشان از اراده و انگیزه بالایی برخوردار هستند و تلاش بی‌وقفه آن‌ها قابل ستایشاست و به عنوان سرمربی تیم از تلاش‌های مستمر اسفندیار کاظمی و حسن نبی‌زاده دیگر مربیان تیم ملی تشکر و قدردانی می‌کنم.  
 
گفتنی است، پنجمین دوره مسابقات آلیش مردان و زنان قهرمان آسیا ۶ و ۷ خردادماه سال جاری در شهرستان گنبد و به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، آلیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار