ال جی با عرضه ی اسمارت فون G3 با صفحه نمایش qHD، عملا با کمپانی های دیگر اعلام جنگ کرد، و هم اکنون خبر می رسد که این کمپانی قصد دارد تا بازهم کیفیت صفحه نمایش محصولات خود را بالاتر ببرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  LG Display اعلام کرده است که قصد دارد تا در نمایشگاه SID که در ماه ژوئن در سن دیگو برگزار می شود، از صفحه نمایش 6 اینچی خود با رزولوشن QHD رونمایی کند،  این محصول قرار است در فبلت های ساخت این کمپانی استفاده شود. در حال حاظر این صفحه نمایش در حال آماده شدن است و بخش موبایل ال جی و دیگر شرکای تجاری LG Display می توانند در سال جاری از این صفحه نمایش برروی محصولات خود استفاده کنند.



چگالی پیکسل این صفحه نمایش 6 اینچی 491 پیکسل در هر اینچ مربع است که در مقایسه با صفحه نمایش 5.5 اینچی G3، طبیعتا مقداری کمتر می باشد، LG Display اعلام کرده است که آن ها همچنان به دنبال کوچک تر کردن ابعاد پیکسل ها می باشند، و قصد دارند در آینده ای نزدیک صفحه نمایش هایی با همین ابعاد و با چگالی تصویر 600 و حتی 700 پیسکل در هر اینچ مربع را به بازار عرضه کنند. این کمپانی همچنین قصد دارد از تلویزیون  های جدید خود در نمایشگاه SID رونمایی کند، تی وی های 55، 65 و 77 اینچی OLED با رزولوشن QHD و چندین مدل 47 اینچی در این رویداد معرفی خواهند شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار