معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : سينماگران دیگر مشكلات و دلسردی های گذشته را ندارند و با عشق و علاقه در تلاش اند ارزشهاي انقلاب و دفاع مقدس را به تصوير بكشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الله ايوبي رييس سازمان سينمايي كشور در دیدار عصر دیروز خود با آيت الله علم الهدي امام جمعه مشهد مهمترين دستاورد دوران جديد را ايجاد فضاي اعتماد بين اهالي سينما و مديريت سياسي و فرهنگي كشور عنوان كرد.

رييس سازمان سينمايي كشور افزود:سينماي ايران خود را به ارزش هاي انقلاب اسلامي و نظام متعهد مي داند و در تلاشيم سينما را در مسير واقعي خود قرار دهيم.

او گفت :در بدنه سينما افراد صاحب صلاحيت براي ساخت فيلم هاي ديني و انقلابي كم نيستند و خوشبختانه اين افراد دوباره به جامعه سينما برگشته اند.

وي با بيان اين كه امروز در جامعه دستگاههاي بسياري سينماي ديني را تشكيل مي دهند گفت:امروز بسيج، حوزه هنري و سپاه به توليد فيلم مي پردازند که تلاش كرده ايم این امر در كنار هم و با كمك يكديگر محقق شود.

ايوبي در این دیدار که با حضور احساني زاده معاون سينمايي،رضا داد دبير جشنواره فيلم فجر و سرابي مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي همراه بود با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در سالهاي گذشته گفت:امروز در سينما فضاي اميد بخشی بوجود آمده است که آينده درخشاني را نويد مي دهد..

آيت الله علم الهدي امام جمعه مشهد نیز با تجلیل از دست اندرکاران فیلم فجر ،اقدامات سازمان سينمايي در ايجاد وفاق و همدلي بين اهالي سينما را مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سینما ، ارزشها ، انقلاب ، متعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.