بیرجند/

ازدواج آسان بر مبنای اسلام زمینه‌ساز افزایش جمعیت است

امام جمعه فردوس گفت: دولت‌مردان باید در این راستا برای رفع بیکاری و مشکل مسکن اقدام کنند که امید است سن ازدواج پایین آید و ازدواج‌های آسان بر مبنای دستورات اسلامی با پرهیز از اسراف‌گرایی محقق شود.

به گزاش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حجت السلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) فرمودند: «من به زیادی امتم مباحات می‌کنم و حتی نوزادان سقط شده را در اعداد مسلمانان حساب می‌کنم».

وی بر اساس گفته پیامبر اعظم(ص) و اولیای الهی(ع)، افزود: باید جمعیت مسلمانان افزایش یابد و در برابر سیاست‌های شیطانی برای جلوگیری از کسرت نسل، اقدام کرد.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: اخیرا رهبر معظم انقلاب با دقت فراوان سیاست‌های جمعیتی کشور را مطرح فرمودند که چنانچه ازدواج آسان صورت گیرد و اسراف‌ از میان برداشته شود شاهد رشد جمعیت خواهیم بود.

کاهش جمعیت از سیاست‌های شیطانی دشمنان اسلام است

حجت الاسلام بابایی با تأکید بر افزایش جمعیت مسلمانان، گفت: کاهش نسل و جمعیت یکی از سیاست‌های شیطانی دشمن برای کاهش جمعیت مسلمانان است بنابراین باید در در برابر این سیاست‌ها هزچه سریعتر اقدام کرد.

وی افزود: به فرموده رهبر انقلاب برای رفع مشکلات باید به درون نگاه کرد و اسلام و آموزه‌های اولیای خدا چیزی را فرو گذار نکرده است.

امام جمعه فردوس اظهار کرد: طراحی دشمن این است که با پایین‌آوردن نرخ جمعیت، در آینده نه‌چندان دور کشوری با اکثریت جمعیت کهنسال تبدیل کند.

حجت الاسلام بابایی بیان کرد: پیروی از خواسته‌های غرب‌گرایان و روی‌آوردن به تشریفات زائد، بالابردن مهریه‌ها، افزایش جهیزیه‌های از روی هم‌چشمی از موانع ازدیاد جمعیت است.

وی افزود: مقروض شدن جوانان در آغاز زندگی سبب بی‌میلی آنان به فرزندآوری و بالارفتن سن ازدواج شده است که روابط نامشروع و ارتباطات نامشروع بین پسران و دختران را به دنبال دارد.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: در صورت عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری به زودی شاهد رشد جمعیت، ازدواج آسان، اشتغال و توسعه اقتصادی و فرهنگی خواهیم شد.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: بیرجند ، ازدواج ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.