معاون وزير راه و شهرسازي بر وجود زمينه و بسترهاي مناسب در پايانه هاي مرزي آذربايجان غربي به ويژه پايانه هاي مرزي تمرچين و سرو تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، محمود سالمي در بازديد از پايانه هاي مرزي تمرچين و سرو بر امتيازهاي ويژه پايانه هاي مرزي استان براي سرمايه گذاري زود بازده اشاره كرد و گفت: برنامه هاي پيشنهادي توسعه پايانه مرزي از جمله راه اندازي دستگاه ايكس ري را مي توان با بهره گيري از ظرفيت و پتانسيل بخش خصوصي اجرايي كرد.

وي با بيان اينكه پايانه هاي مرزي تمرچين و سرو در رشد تجارت داخلي و خارجي كشور بسيار نقش آفرين است، افزود: تلاش مي كنيم امكانات و زيرساخت هاي لازم براي رونق و ارتقاي جايگاه اين مناطق ويژه اقتصادي فراهم شود.

سالمي اضافه كرد: استانداردسازي مسيرهاي داخل محوطه پايانه مرزي تمرچين و نيز استقرار ماشين آلات راهداري در اين پايانه جزء برنامه هاي مطرحي است.

سرپرست معاونت برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزير راه و شهرسازي به همراه مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي از عمليات احداث ايستگاه هاي راه آهن اروميه و نقده بازديد كردند.

ايستگاه راه آهن اروميه در زيربناي پنج هزار و 400 مترمربع در سه طبقه احداث مي شود و اين طرح از 64 درصد پيشرفت اجرايي برخوردار است. همچنين ايستگاه راه آهن نقده در صورت تخصيص به موقع اعتبار تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد/س.

برچسب ها: سرمایه ، مناسب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.