در بخش پاياني جشنواره ،مراكز برگزيده در بخش‌های سيما، راديو، موسيقی، خبر و پژوهش معرفی شدند.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملي، در بخش خبر مركز گيلان برگزيده شد. مركز خراسان جنوبی هم به عنوان مركز ساعی در بخش خبر به عنوان برگزيده معرفی شد. در بخش پژوهش مركز آذربايجان شرقی و در بخش موسيقی مراكز آذربايجان شرقی و فارس برگزيده شدند.

 در حوزه برنامه‌های تركيبي راديو مراكز فارس، گلستان، چهارمحال و بختياري و در بخش نمايش و ساختارهاي راديويی مراكز گيلان و مازندران به عنوان برگزيدگان معرفی شدند. در حوزه سيما در بخش فيلم‌های تلويزيونی مركز خراسان رضوی، در بخش پويانمايی مركز فارس، در بخش مستند مركز كهگيلويه و بويراحمد و در بخش برنامه‌های تركيبي مراكز خراسان رضوی و سمنان برتر شدند.

 در بخش بيشترين توليد برنامه و حضور فعال در شبكه «شما» مركز فارس، در حوزه توليد آثار موثر سريال و برنامه‌های تركيبی مركز اصفهان و در بخش ارائه جذاب و تاثيرگذار نهضت جمع‌خواني قرآن مركز كرمان به عنوان برگزيدگان اعلام شدند.

همچنين تنديس ويژه هجدهمين جشنواره مراكز استان‌ها به علی نواداد، مديركل صداوسيمای مركز آذربايجان شرقی اهدا شد، كه در برگزاری جشنواره ساعی و منظم عمل كرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، استان ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار